Ainakin...Huhtikuussa Ruotsista tulee 8 kisaajaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin...Huhtikuussa Ruotsista tulee 8 kisaajaa
On sinne joitain lähtenyt. Olikohan 7 henkeä jos oikein listoja katsoin.Olikos Suomella joukkuetta nyt tuolla Bakun MM-kisoissa?
View: https://youtube.com/shorts/4kvhsUxGB88?si=CBWEp8sDIFomg1Gx
Hauiskääntö haastetta heitetty jengille Tampereelta![]()
Voimaa on tasaisesti joka puolella. Voisi vähän hellittää joidenkin lihasryhmien treeniä, mutta ei suostu semmoseen. Maastaveto pitää olla yli 300 jne...Rajut on voimat laurilla!!pystyykö kukaan vääntäjistä samaan![]()
Ketään vastaan laurilla olikaan matsit Porissa?gunnari ja joku muu?Voimaa on tasaisesti joka puolella. Voisi vähän hellittää joidenkin lihasryhmien treeniä, mutta ei suostu semmoseen. Maastaveto pitää olla yli 300 jne...
Gunnari vasurille, ei muuta. Minä mittelen jälleen Jimiä vastaan, kun semmosta tarjottiin. Helsinki openissa Spede vääntää kummatkin kädet.Ketään vastaan laurilla olikaan matsit Porissa?gunnari ja joku muu?
Jos Spede reenaa kerta voimailua niin paljon sillä löytyy muista tuloksista ? Mave siis yli 300 mutta entäs punnerrukset ? Painaako Spede itse siis 90kg ?Voimaa on tasaisesti joka puolella. Voisi vähän hellittää joidenkin lihasryhmien treeniä, mutta ei suostu semmoseen. Maastaveto pitää olla yli 300 jne...
Treenaa kaikkia lihasryhmiä kovaa. Penkki heikkous 180, eikä sitä enää tee vaan muita rintaliikkeitä rintaJos Spede reenaa kerta voimailua niin paljon sillä löytyy muista tuloksista ? Mave siis yli 300 mutta entäs punnerrukset ? Painaako Spede itse siis 90kg ?
Sähläsin. Paino 107.Treenaa kaikkia lihasryhmiä kovaa. Penkki heikkous 180, eikä sitä enää tee vaan muita rintaliikkeitä rinta
Okei. Mistähän sain päähäni että on alle 95kg sarjan vääntäjäSähläsin. Paino 107.
Videossa 90kg kertoo tangon painonJos Spede reenaa kerta voimailua niin paljon sillä löytyy muista tuloksista ? Mave siis yli 300 mutta entäs punnerrukset ? Painaako Spede itse siis 90kg ?
Eikö sillon pitäisi tehä penkkiä 2x!!!!Treenaa kaikkia lihasryhmiä kovaa. Penkki heikkous 180, eikä sitä enää tee vaan muita rintaliikkeitä rinta
Kaikki eivät arvosta lajia missä maataan.Eikö sillon pitäisi tehä penkkiä 2x!!!!![]()