Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko joku syy miksi noin kallista? Siis onko sillä seudulla hotellit noin kalliita ylipäätään vai onko toi joku porchen hylly ja niille joku käy puhumassa pari kertaa viikossa talven läpi? Meillä tuli just tarjous paikalliselta että vaihto + säilytys 70€
Näyttäisi pk-seudulla esim Vianor olevan n. 150€, eli täällä se vaan maksaa. Mistä toi 50€ siihen vielä päälle tulee on mysteeri.

Oli kyllä keväällä paineet just eikä melkein, eikä edes pölyiset vanteet.

Ihan liian kallista silti. Sentään hiton kiva odotustila :cautious:

Renkaista, liikkeessä oli muutamaa päivää aiemmin käynyt uudehko gt3 (myöskin #600Nm), en tiennytkään sellaisen täällä pyörivän. Toki en minä tiennyt siitä gt2rsstäkään ennenkuin näin sen kääntyvän k-raudan pihaan pari vuotta sitten.

Minä en toki tiedä paljoa muutakaan. #oispafiksu

#paloi
#oli
#olo

Screenshot_20250925_074338_Instagram.webp

ehkä pian uskallan siirtyä Aikuisten imisten sekaan #korjaamolle

olen täälä salaisessa paikassa #ydinkeskustassa #säästämässä kantishinnoilla #nuuka

Ottaisivat silleen siististi kohtuu varman päälle, mutta kai se Norriksella ja Piastrilla kun kypärän laittaa päähän, niin ajatus on oma mestaruus, eikä se, että tuolla menolla kumpikaan ei vie kuskien mm.
Kyl.

Mutta JOS hulkki ei olis ollu välissä niin OPn mänööveri ois saanu kovaa suitsutusta. En voi syyttää ketään, hyvä yritys, #vituixmän.

Back
Ylös Bottom