Oon ihan Tohtorina täällä, koska #lihavaolo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon ihan Tohtorina täällä, koska #lihavaolo
Menee pyykit muuten ihan samaan koriin ja koneeseen seka pyykkiä,
Vaihdoin eilen välikelinrenkaat eli kitkat niin saa rauhassa ajella kunnon lumikeleille asti. Nopeestihan nuo vaihtaa. Enemmän menee aikaa renkaiden kantamiseen ja pesemiseen kuin itse vaihtotyöhön.
Joku voisi ajatella, että task failed successfully.Kaikki vaan koneeseen kun sen verta kertynyt....Vaimo kielsi ja otti pyykkäyksen haltuunsa.![]()
IS: Asu petti – tuomari pelasti sumopainijan kiusallisessa tilanteessa
Ura Kazukin painiasu oli osin pettänyt ja vaarana oli, että hän olisi joutunut painimaan alasti paikalla olleen yleisön ja television katsojien edessä. Noin ottelun puolivälissä tuomari kiristi ottelijoiden asut.
Ura Kazuki ei hämmentynyt tilanteesta, vaan voitti ottelun Shonannoumi Momotaroa vastaan.
View: https://www.youtube.com/watch?v=6VLCYR_wD_Q
![]()
Sotaelokuvavisa – tunnetko kotimaiset ja ulkomaiset leffat? - Reserviläinen
Reserviläisen sotaelokuvavisassa kymmenen kysymystä leffoista vuosien varrelta.reservilainen.fi
7/10
![]()
Sotahistoriavisa – saadakseen 10/10 oikein ei tarvitse olla professori - Reserviläinen
Reserviläisen visailussa on tällä kertaa kymmenen kysymystä maailmansodista ja muista merkittävistä ajanjaksoista.reservilainen.fi
6/10
hehe, kunnolla vihkoon