Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon ihan Tohtorina täällä, koska #lihavaolo
3e2caf71505534772b92882c2523c376a5604fee_b.jpg

Menee pyykit muuten ihan samaan koriin ja koneeseen seka pyykkiä,

Tää on aivan ylivoimaisen toimiva systeemi. Kaikki vaan koneeseen kun sen verta kertynyt, mikä kuivaustelineelle kivasti mahtuu. Vaatteet riittää eikä pyykkiä kerry. Vaimo kielsi ja otti pyykkäyksen haltuunsa.😕 Olen sitä mieltä, ettei ne mitään toisiaan värjää, pyykinpesuainefirmojen keksimä juttu.

Vaihdoin eilen välikelinrenkaat eli kitkat niin saa rauhassa ajella kunnon lumikeleille asti. Nopeestihan nuo vaihtaa. Enemmän menee aikaa renkaiden kantamiseen ja pesemiseen kuin itse vaihtotyöhön.

Vaihdan tänää tuliterät nastarenkaat alle. Huomen aamusta skidien kanssa syyslomareisuun. Näyttää että tulee raavittua +10 asteessa asphalttia. Mutta tänään aamulla oli treen seutu tiet ihan peilit ja Lahti on Lahti.

IS: Asu petti – tuomari pelasti sumopainijan kiusallisessa tilanteessa

Ura Kazukin painiasu oli osin pettänyt ja vaarana oli, että hän olisi joutunut painimaan alasti paikalla olleen yleisön ja television katsojien edessä. Noin ottelun puolivälissä tuomari kiristi ottelijoiden asut.

Ura Kazuki ei hämmentynyt tilanteesta, vaan voitti ottelun Shonannoumi Momotaroa vastaan.

View: https://www.youtube.com/watch?v=6VLCYR_wD_Q

Tapahtuu lähes joka turnauksessa.

Pitäisi kirjoittaa päättäriä, mutta tärinä ja vapina on waltawaa. Vaikka ihan vain pari olutta maistelin eilisssä kemuissa. Siis pari olutta per sormi, ei taida uskaltaa katsoa pankkitiliä paljonko meni kurkusta alas.

Back
Ylös Bottom