Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

shimmy-sumo.gif

bw1q5.gif

Masa-kissalla on kaulalla läskimakkararenkaita, joita olen naureskellut ja heilutellut. Nyt minulla näyttää olevan aivan samanlainen! Tosin kyseessä on nesteturvotus. Se suorastaan roikkuu haavan päälle ja tuntuu kuin kaulalla olisi vesipatja.

Masa-kissa on taatusti vahingoniloinen 😏

Mulla taas on maha ku patarumpu, voisin liittyä maharumpuorkesteriin! Joku toinen sais kyllä vetää bongorumpu osuudet.

ps. Turvotus johtuu lääkkeistä joita joudun syömään.

Negative. Hienoinen laskusuunta vaikka syömiset (ja juomiset) kaukana optimaalisesta. Mietin jopa talvelle pientä diettiprojektia jossa ainoana syynä uteliaisuus. Uteliaisuus siitä, miten rujolta näyttäisi jos ihonalaista rasvaa ei ole siloittelemassa kaikkia lihasrepeämiä.

Hesari 50 vuotta sitten palsta!

"

Turussa marssi viisi Francon puolesta​

Turku (HS)

Espanjan nykykomennon puolesta Turussa järjestettyyn kauppatorin kiertäneeseen mielenosoitusmarssiin osallistui sunnuntaina viisi henkilöä, joista kaksi pikkupoikaa.

Pienen kulkueen kantamiin julisteisiin oli tekstattu Viva Franco, minkä lisäksi niissä toivottiin järjestyksen palauttamista, poliisille lisää valtaa ja armeijalle kunniaa.

Mielenosoitusmarssin organisoinut toimitusjohtaja Pekka Siitoin ei pyynnöistään huolimatta saanut katselijoita mukaan ”ajamaan jaloja asioita”.

Ihan itse tein!
20251013_085125.webp
Haava on sellaisessa kohdassa, että paidan kaula-aukko siihen kipeästi hiertää. Eli joko on teippailtava suojaa tai sitten käytettävä ns anteliaampia paitoja - mutta kun on sen verran kylmä, ettei topissa tarkene 😕

Back
Ylös Bottom