Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Valmistautukaamme aiheen käsittelyyn...

Minusta olisi kivaa omistaa tyylikäs pikkumusta, mutta ei sille mitään käyttöä olisi. Tai voihan siihen pukeutua kotona, mutta kun juhlava konteksti puuttuu, niin jäisi aika valjuksi kokemukseksi 🫤

Kohottaahan se asustus tunnelmaa ilman kontekstiakin. Koska aihetta käsitellään, niin Sylvin pyynnöstä...

Kerran nuorena miehenä ollessani lähdin matkalle kaveriporukalla. Meitä oli kolme samassa hotellihuoneessa. Ohjelmaame kuului uimaranta, mutta minulta oli jäänyt uikkarit kotiin. Niinpä ostin uudet pikkumustat speedot. Päätin sovittaa uikkareita varmuuden vuoksi hotellihuoneen kylppärissä, että olen rannalla varmasti edustava. Speedot puristivat juuri sopivasti ja näytin peilissä hiton hyvältä. (Pullotus, sixpack, surffitukka ja ilkikuriset silmät) Tämä kaikki kiihotti minut spontaaniin sooloseksiin, vaikka konteksti oli varsin huono. Kaverit nimittäin ulisi kuorossa oven takaa, että miten voi kestää ja kakka tulee housuun jne...

Vitsit, olin hakenut uusia töitä ja sain tänään kutsun työhaastatteluun. Tässä olis taas mahdollisuus pistää elämä uusiksi ettei tylsisty.

Edit: luulin että tää haastattelu oli Svea Bankiin mutta tää olikin OP Kouvola 😳

Ihminen joka puhuu omasta toiminnastaan pluskvamperfektissä kuulostaa siltä että on ollut kännissä ja muisti mennyt tai puhuu paskaa. Kumpi @Poppis 🤣

pluskvamperfektissä
Kauhean pitkä sana jonka olen joskus lapsena kuullut, mutta jos joku kysyisi nyt mitä tarkoittaa...

dumbfounded-gif.gif

Kävin äsken tarkistamassa, ja kyllä siellä oli viime yön jäljiltä 1kpl ketarat ojossa.
Innostuiskohan Masa kuntoilemaan(jahtaamaan hiiriä), jos Sylvi vuokraisi häntä teidän hiirien invaasion kohteeksi joutuneille? :unsure:
Kaikki voittaisivat. Maca saisi liikuntaa ja hyvää roheiinia, Sylvi rahaa, suht varakkaat (R-kellot yms) jäsenet pääsisivät kohtuu etullisesti(ellei Sylvi kävisi ahneeksi..) ns. luonnomukaisesti eroon hiirulaisista. :unsure:

Innostuiskohan Masa kuntoilemaan(jahtaamaan hiiriä), jos Sylvi vuokraisi häntä teidän hiirien invaasion kohteeksi joutuneille? :unsure:
Kaikki voittaisivat. Maca saisi liikuntaa ja hyvää roheiinia, Sylvi rahaa, suht varakkaat (R-kellot yms) jäsenet pääsisivät kohtuu etullisesti(ellei Sylvi kävisi ahneeksi..) ns. luonnomukaisesti eroon hiirulaisista. :unsure:

Muuten hyvä idea, mutta suhtaudun hieman epäillen Masa-kissan osuuteen. Tai voihan olla, että siitä paljastuisi Ultimate Predator.

Masa-kissa osaa katsoa ajan kellosta! Se istui pyllyllään jääkaapin edessä ja huusi kovalla äänellä, koska iltapalaa (40g Tiikeriä, johon on sekoitettu hieman vettä ja lohiöljyä) ei tarjoiltu täsmällisesti klo 20.00.

Onkohan sillä oma rannekello jossakin piilossa? 🤔

Ihminen joka puhuu omasta toiminnastaan pluskvamperfektissä kuulostaa siltä että on ollut kännissä ja muisti mennyt tai puhuu paskaa. Kumpi @Poppis 🤣
Mäkin kysyisin että mitä olikaan pluskvamperfekti 🤔
Mä oon kännissä tyyliin 1-2 kertaa vuodessa että syy tähän kummallisuuteen on muisti, olin lähes jo unohtanut koko asian kun pistin useita hakemuksia tuolloin.

Mulla oli 10 vuotta sitten todella paha ylikunto jonka jälkeen aivotoiminta ei oo entisensä jos on vähänkin stressiä tai painetta

Ottakaa venäläinen minkki niin tajuatte hyvin nopeasti ja konkreettisella tavalla mistä on kyse. 3v ja ok-talon kaikki kaapit täynnä vaatetta, jonka jälkeen jouduin remontoimaan yhden kokonaisen huoneen vaatehuoneeksi, joka sekin alkaa nyt uhkaavasti jo täyttyä.

Pistä minkki kylmäksi ja karkaa Japaniin kalastajaksi.

View: https://www.youtube.com/watch?v=1V-0paXoZy8

Olisi kyllä huikeaa lähteä tuonne. Jännä miten melkein kaikki tuon kalastajat on ex-salarymaneja. Tuohan on kuin lomalla, kun porukka grillailee kalaa yms. laivalla.

Kohta alkaa saamaan korvausta valokuituyhtiöltä 20e kuussa, maksimissaan 160e :LOL:

edit, noin vuos sitte en uusinu kupariliittymän 24kk määräaikaista koska ajattelin jos kuitu tulis. Toistaiseksi voimassa oleva kustantanu 15e/kk enemmän niin ei ihan riitä tuo. Mahtaako ees maksella? Ei sillä että piukkaa olis vaan aate: peri.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom