Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Valmistautukaamme aiheen käsittelyyn...

Minusta olisi kivaa omistaa tyylikäs pikkumusta, mutta ei sille mitään käyttöä olisi. Tai voihan siihen pukeutua kotona, mutta kun juhlava konteksti puuttuu, niin jäisi aika valjuksi kokemukseksi 🫤

Joo, ei sellainen turhan usein pääse minullakaan käyttöön. Siksi olen siirtynyt vahvasti siihen, että juhla kuin juhla, niin lähtökohtaisesti pitää löytyä omasta vaatekaapista jo olevista vaatetus. Ihan naurettava kulttuuri, jossa jostain syystä naisen pitäisi esiintyä aina eri mekossa, koska "hui kamala", vanha on jo "nähty". :cautious:

Mutta hyvin pukeutuminen on kivaa. Kyllä minä suuresti nautin iltapukujuhlista ihan sen mainitun kontekstin vuoksi. Kivaa, kun saa laittautua sen sijaan, että hiihtää samassa collegeasussa kotona tukka pystyssä.

mitä eroa on esineellistää naista vs. nainen itse julkaisee kohukuvia itsestään.

Me miehet emme pidä naisia esineinä eikä esineellistetä naisia, oli sitten naisen itse ottama kuva tai jonkun muun. Ihailemme vapaan ja voimaantuneen naisen titsejä ja puota. Ja pilua toki jos näkyy.

Nyt kun kaken lapsilla on ajokortti hän luultavammin matkustaa enää tämmöisen takapenkillä?
IMG_6468.webp

Opin juuri, että on olemassa semmoinen automalli kuin Tojota Macho. En osta.

En ole koskaan tajunnut tätä iteaa.
Ottakaa venäläinen minkki niin tajuatte hyvin nopeasti ja konkreettisella tavalla mistä on kyse. 3v ja ok-talon kaikki kaapit täynnä vaatetta, jonka jälkeen jouduin remontoimaan yhden kokonaisen huoneen vaatehuoneeksi, joka sekin alkaa nyt uhkaavasti jo täyttyä.

Minua esineellistettiin äsken naisen toimesta. Se oli mukavaa.

Ps. Ei ollut verkkosukkahousuja. Kummallakaan.

Tähän niin notta Ex tyttikselle tein itsestäni kloonin eli esineen. Annoin lahjaksi. Oli erittäin otettu ja onnellinen. Ja käytössä oli. Saattanee olla edelleenkin. Tämä lienee esineellistämistä sanan varsinaisessa merkityksessä?
Oli muuten harvinaisen komia! Vakavasti harkitten että pitäis myydä noita.
Mutta aivan vatun vaikia tehdä!

Ottakaa venäläinen minkki niin tajuatte hyvin nopeasti ja konkreettisella tavalla mistä on kyse. 3v ja ok-talon kaikki kaapit täynnä vaatetta, jonka jälkeen jouduin remontoimaan yhden kokonaisen huoneen vaatehuoneeksi, joka sekin alkaa nyt uhkaavasti jo täyttyä.

Ihan on kotimaisella ei-niin-pinnallisella minkillä vaatetta käsittämätön määrä. Tälläinen kun lähti kotoota, hetken kattelin lähes tyhjää walk in closettia (nurkassa mun yhet farmarit yhet tsinot, parit verkkarit, pari hupparia ja muutama teepaita ja alushousuja) ja totesin että ei mittän järkeä minun tuossa asustella. Muutin talon pienimpään makkariin, vaatteet mahtui yhteen kaappiin ja treenikamat toiseen. Vanhin -kohta teini-tyttäreni muutti ilomielin master pedroomiin ja sai walk in klosetin ja nuorempi -kohta teini- tyttäreni muutti talon isoimpaan makkariin. Soiva järjestely tämä. Vielä kun saisi jollain ilveellä, kepillä tai porkkanalla, siivoamaan huoneensa stna

Ihan on kotimaisella ei-niin-pinnallisella minkillä vaatetta käsittämätön määrä. Tälläinen kun lähti kotoota, hetken kattelin lähes tyhjää walk in closettia (nurkassa mun yhet farmarit yhet tsinot, parit verkkarit, pari hupparia ja muutama teepaita ja alushousuja) ja totesin että ei mittän järkeä minun tuossa asustella. Muutin talon pienimpään makkariin, vaatteet mahtui yhteen kaappiin ja treenikamat toiseen. Vanhin -kohta teini-tyttäreni muutti ilomielin master pedroomiin ja sai walk in klosetin ja nuorempi -kohta teini- tyttäreni muutti talon isoimpaan makkariin. Soiva järjestely tämä. Vielä kun saisi jollain ilveellä, kepillä tai porkkanalla, siivoamaan huoneensa stna
Lisäksi se mikä ottaa säästäväisellä kuntilla luonnon päälle tosi pahasti, on nähdä paljon sellaisia vaatteita, joita ei ole koskaan käytetty mutta on saatettu ostaa ties kuinka kauan sitten. Sitten jos kysyy, että miksi et ole käyttänyt noita ollenkaan niin vastaus on, ettei ole ollut sopivaa tilaisuutta. Noita vaan ostellaan älyttömiä määriä ilman mitään tietoa milloin tulee sopiva tilaisuus vai tuleeko koskaan. Eihän siinä muuten mitään mutta joku ne joutuu maksamaan, oli käyttöä tai ei. Ihan täyttö rahan haaskausta tuollainen, ikään kuin se kasvaisi puissa tai omisi jotain monopolirahaa jota voi tulostaa itse lisää tarvittaessa.

Yksi pieni moite Hartikaisen ja Sörsselssönin pajalta. Ylläpitolaturin - napa ei ollut kiinni. Lussa oli.

"Vaatetta ei ole liikaa, on liian pieni talo."
Venäläinen perinteinen minkkiviisaus.

"Vaatetta ei ole liikaa, on liian pieni talo."
Venäläinen perinteinen minkkiviisaus.
Hehe, onneksi on vielä pari ylimääräistä huonetta jotka voi tarvittaessa muuttaa vaatehuoneiksi niin saadaan kunnon pahkasika-huusholli tästä. Kuvaavaa on, että huhtikuussa -22 vaatetta oli yksi matkalaukullinen ja jos nyt nuo kaikki tungettaisiin matkalaukkuihin niin enpä tiedä montako tarvittaisiin. Kymmenittäin vähintään.

Hermo petti kun luin AI kuplan olevan 13 kertaa isompi kuin dot com kupla ja neljä kertaa suurempi kuin sub prime kusetus.

Loput kvanttiosakkeet meni myyntiin 2600% voitolla.
Myös OP geelitukat sanoo et nyt sitä AI etf ostoskoriin! Eli sillon on yleensä jo myöhässä ja joutuu vain maksumieheksi niille jotka oli ajoissa.

Back
Ylös Bottom