Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hullu taso Georgiassa kun pystyvät haastamaan muun maailman tuollalaillaEi ollenkaan huono kortti!
Mun mielestä on ihan selkee ero takapaineveto ja sitten posting takapaine mikä on normaalimpi tapa tehdäVähä niinku vetäs alataljassa, ei paljon hauiksen päällä oovai pitäskö erotella yläpaine ja takapainenosto toisistaan
![]()
Ite ymmärtäny noi englanninkielisinä sillaa että:Vähä niinku vetäs alataljassa, ei paljon hauiksen päällä oovai pitäskö erotella yläpaine ja takapainenosto toisistaan
![]()
Hämäräähän näissä just että kulma vaikuttaa kuormiin niin paljon että vaikee aina vertailla. Muistan aikanaan kun Oleg Shokki souti taljassa joku 130kg sillä sen vasurilla, ja Mazurenko laitta videon nimeksi että backpressure 130kgMun mielestä on ihan selkee ero takapaineveto ja sitten posting takapaine mikä on normaalimpi tapa tehdä
No joo se on just noin ja jos noita oikeasti haluaisi vertailla niin pitäisi olla selkeät säännöt ja samat välineet millä suoritus tehtäisiin!esim se mun takapaine veto niin se on ihan haistapaska juttu jos verrataan oikeasti NS nostattavaan takapaineeseen...mutta siis kun pitäisi oikeasti olla selkeä sääntö miten noita tehtäisiin jos vertailua haluaa tehdä,jokainen voi tehdä kotonaan mitä lystää millä lystääHämäräähän näissä just että kulma vaikuttaa kuormiin niin paljon että vaikee aina vertailla. Muistan aikanaan kun Oleg Shokki souti taljassa joku 130kg sillä sen vasurilla, ja Mazurenko laitta videon nimeksi että backpressure 130kg![]()
Minä en ymmärrä miten väännetään, mutta nykyään aloitan väännön usein yhden käden kulmasoudulla ja se tuntuu olevan monelle vaikea pysäyttää. Tuntuu blokkaavan hyvin yläkautta väännön.Eikö suurinosa noista Baltian maan vääntäjistä tee tota vetoa kisoissa ja siitä pöytään. Tai ehkä tää on ollu joskus ennen kun kun ei ymmärretty miten väännetään. Tai siis en usko että nykyään niin paljon kukaan vetää pöydässä sen verta toi eliittiporukka menny eteenpäin tekniikkojen suhteen.