Itse nimenomaan en näe Makwania enää Ufc:ssä, mutta jos ja kun hän on sinne ilmoittanut vielä haluavansa, olisi Omar sopiva vastustaja sinne takaisin yrittäessä. Tässä oli kyse nimenomaan siitä, voitaisiinko Maku-Omar ottelua markkinoida Ufc:hen tähtäävien ottelijoiden koitoksena ja vastaus on että kyllä voitaisiin.Maku ehkä saattoi pitää sitä tavoitteena vielä silloin kun otteli octagon promootiossa. Mutta niistä tuli tappiot. Nyt sitten vikat 3 matsia on puhtaasti rahantekokärjellä ja hyvä niin. Tämä on se taso mihin makun nykykondis hyvin riittää ja se on monta pykälää alempana kuin ufc taso. Ei ole kyse minun uskomisistani vaan makun uskomisesta ja tekemisen tasosta. Se on hienoa jos sinä näät makun vielä ponnistavan ufc:hen vaikka Maku ei itse itseään ufc:ssä enää näkisikään.
Mitä tulee Makwanin ”tekemisen tasoon”, niin tuskinpa sinulla on mitään käryä siitä kuinka kovaa ja kenen kanssa Maku treenailee, kunhan mutuilet. Makwanin viime aikojen vastustajista taas sen verran, että Ice Cage 4:ään Maku nimenomaan pyysi kovaa ulkomaista vastustajaa, mutta Max ei syystä tai toisesta saanut hommattua. Tietäisit tämän, jos olisit perehtynyt asioihin etkä vain mutuilisi. Ottelu Theoa vastaan taas oli sellainen tarjous, mistä Makwanin ei ymmärrettävästi kannattanut kieltäytyä. Iso tilipussi ja helppo vastustaja.
Nyt sitten nähdään, kiinnostaako Makwania vielä urheilullinen haaste ja kova, uraa edistävä vastustaja eli Omar. Jos ei, niin sitten vaikuttaa siltä että Maku jäähdyttelee, mutta en julistaisi asiaa etukäteen, ennen kuin hän on itse tarkemmin kommentoinut jatkosuunnitelmiaan.
Viimeksi muokattu: