Makwan Amirkhani

Meta title: 💥 Makwan Amirkhani – suomalaisen vapaaottelun karismaattisin mestari

Meta description: Keskustelua Makwanin urasta, matseista, valinnoista ja treeneistä – missä mennään nyt ja mitä tulevaisuus tuo mukanaan?**

Minäkin olen nähnyt jotain aivan ympäripyöreitä vihjauksia. Näistä on aivan valtava hyppäys siihen että Makwan olisi käyttänyt naisia hyväkseen.
1758660040022.webp

Niin, kysyit keitä olisi käyttänyt, minä vastasin. Herää väkisinkin kysymys mikä motiivi Miralla olisi vuosien jälkeen valehdella tälläistä? Miksi tuotantoyhtiö oli valmis kolminkertaistamaan Miran palkkion ohjelmasta, mutta ei muiden osallistujien? Mitkä asiat tukevat mielestäsi Makwanin syyttömyyttä? Vastaisiko Makwan eri tavalla kuin nyt jos olisi syyllinen mielestäsi?

Koska on sanonut ettei ole montaa ottelua jäljellä eikä hän ole mikään typerys. Tietää hyvin että hänen arvo ja potentiaalinen tulo on kotimaassa ja Ice Cagessa huomattavasti suurempi kuin UFCssä. Ei sen tarvitse sinne enää statuksen takia lähteä.

Varmasti jos sille soitettaisiin UFCstä, että tuletko kuukauden päästä ottelemaan pääkortille ja saat sievoisen summan, niin varmasti lähtee. UFC vaan ei varmaankaan koe Makua enää sellaisena vetonaulana e, mutta mitään UFC runia tuskin havittelee enää.
Makwan on myös monta kertaa sanonut tavoittelevansa takaisin Ufc:hen, joten melko valikoivaa on uskoa vain hänen tiettyjä lausuntojaan. Eikä tuo ”ei luultavasti montaa ottelua jäljellä” lausunto myöskään sulje pois paluuta Ufc:hen. Jos Makwan nyt ottaisi pari voittoa lisää ja saisi vaikka paikkaajana paluulipun, niin uusi runi Ufc:ssä saattaisi tyssätä heti ensimmäiseen tappioon. Makwan varmastikin tältä osin 37-vuotiaana tajuaa realiteetit jäljellä olevan uran kannalta, onnistui paluu tai ei.

Pointtini tässä koko aiheessa ei ole väittää, että Maku olisi kovaa vauhtia nyt palaamassa Ufc:hen, tai että se olisi millään tavalla todennäköistä. Pointti on se, että tänne tuli Omarin haasteen jälkeen heti porukkaa kertomaan, ettei ottelu voi toteutua koska Maku ei ole enää kiinnostunut ottelemaan kovia vastustajia vastaan, koska ei havittele enää paluuta siihen suurimpaan organisaatioon, vaikka eivät tiedä mitään Makwanin suunnitelmista.

Annetaan Makwanin itsensä näyttää, minkä verran sitä kunnianhimoa on jäljellä. Mistä sitä tietää, vaikka Max parasta aikaa kävisi herrojen kanssa neuvotteluja kyseisestä ottelusta.

Olen juuri oikea henkilö siihen, kuten kuka tahansa onnettomia raapustuksiasi lukeva. Et vaikuta edes tajuavan, mistä tässä keskustellaan.
Sinä taas puolestasi vaikutat asiantuntevalta 🤓 sellaiselta kunnon fanipojulta, taviksiahan me lajiniilot ollaan haluttu mukaan että lajista tulisi valtavirtaa. Nyt on ice cagea ja fanipojut rääpii päätä pakkiksella. Sanoisin että homma on nousussa! 🔥

katso liitettä 274894
Niin, kysyit keitä olisi käyttänyt, minä vastasin. Herää väkisinkin kysymys mikä motiivi Miralla olisi vuosien jälkeen valehdella tälläistä? Miksi tuotantoyhtiö oli valmis kolminkertaistamaan Miran palkkion ohjelmasta, mutta ei muiden osallistujien? Mitkä asiat tukevat mielestäsi Makwanin syyttömyyttä? Vastaisiko Makwan eri tavalla kuin nyt jos olisi syyllinen mielestäsi?
Tuostakaan otsikosta ei nyt ilmennyt että Makwan olisi käyttänyt ketään seksuaalisesti hyväkseen. Yritin udella mistä teit sen päätelmän että Maku olisi tällaiseen rikokseen syyllistynyt ja vastaamisen sijaan esitit yo. kysymyskimaran.

Syyttömyyttä ei tarvitse todistaa. Syyllisyys täytyy.

Mä en ollut tollaista huomannut. Mielipiteitä saa kertoa ja vielä perustella. Me kaikki katsomme asioita omasta perspektiivistä ja meillä on omat sidonnaisuutemme. Asiat asioina. Some biiffit ja muu kinastelu ei mua houkuta eikä kiinnosta.

Aivan läpinäkyvää toi oli, ja Jaakon turha pestä tollee käsiä mun mielestä. Aika pettynyt oon varsin kauan scenee seuranneena tähän kaikkeen paskanheittoon mitä tässä oli. En usko alkuunkaan että esim Immu itsenäisesti esitti sen vaatimuksen ettei Maku sais otella. No lopputulos oikeasti todella hieno. Max piti pintansa ja Theo ylikäveltiin just niin rankasti kuin pitikin huomioiden tää inhottava todella pahansuopa kuvio mikä tässä oli.

Makwan vihjailee Ig tarinassa, että Dahlbacka painostanut Iltalehteä Makwanin kimppuun, vai käsitinko väärin ? (Luoti kohun tiimoilta?). Oon ollut hieman pettynyt Jaakkoon koska yleensä niin puolueeton ja asiallinen Jaakko ei ole kyennyt piilottamaan Maku vastaisuuttaan ottelun jälkeen vaan tunteet on tulleet liikaa esille. Mutta Makwanilta ylilyönti , jos noin pahasti hermostuu pelkästään sen takia, kun Jaakolta lipsahtaa Theo puolueellisuus

Aivan läpinäkyvää toi oli, ja Jaakon turha pestä tollee käsiä mun mielestä. Aika pettynyt oon varsin kauan scenee seuranneena tähän kaikkeen paskanheittoon mitä tässä oli. En usko alkuunkaan että esim Immu itsenäisesti esitti sen vaatimuksen ettei Maku sais otella. No lopputulos oikeasti todella hieno. Max piti pintansa ja Theo ylikäveltiin just niin rankasti kuin pitikin huomioiden tää inhottava todella pahansuopa kuvio mikä tässä oli.
Oot kyllä valinnut erittäin osuvan nimimerkin itsellesi... 🤦

Makwan vihjailee Ig tarinassa, että Dahlbacka painostanut Iltalehteä Makwanin kimppuun, vai käsitinko väärin ? (Luoti kohun tiimoilta?). Oon ollut hieman pettynyt Jaakkoon koska yleensä niin puolueeton ja asiallinen Jaakko ei ole kyennyt piilottamaan Maku vastaisuuttaan ottelun jälkeen vaan tunteet on tulleet liikaa esille. Mutta Makwanilta ylilyönti , jos noin pahasti hermostuu pelkästään sen takia, kun Jaakolta lipsahtaa Theo puolueellisuus
Pitää kuitenkin ottaa huomioon se, että Dahlbacka on Theon valmentaja. Eli tottakai on puolueellinen, mutta kyllähän nuo Ylilyönnin uutiset ja podcastit on melko puolueettomia. Se tuleeko Dahlbackan kommentit valmentaja vai toimittajana on iso ero.

Makwanin ja tämän yhden kirjoittajan ulostulot ja kitinä on kyllä sitten eritoten hauskaa luettavaa :) Ulosanti on, no se on mitä on.

Siis Makwanin mielestä Dahlbacka yritti saada Theo-Maku ottelua peruuntumaan maalittamisella ja taannoin Areshin mukaan Thein taustajoukot usuttivat dopingtestaajat Areshin ovelle ottelun peruuntumiseksi.

Makun ja Areshin teoria siis lienee, että Theo ja taustajoukkonsa eivät usko Theon mahdollisuuksiin Amirkhanehja vastaan, mutta ratsastaakseen heidän nimellään Theo joukkoineen sopi ottelut heitä vastaan, jonka jälkeen alkoi likainen peli otteluiden perumiseksi. Amirkhanit eivät taida ollenkaan tajuta, kuinka naurettavalta tuo kuulostaa. Maku ja Aresh voisivat syyllisiä etsiessään hetken katsoa peiliin. Sitä nuo narsistit tosin varmasti jo paljon harrastavatkin.

Amirkhani osaa käyttäytyä myös miellyttävästi, mutta vaikuttaa tyypiltä jolla on sisällä jonkinlaista patoutunutta raivoa. En haluaisi olla tekemisissä voi olla tyyppiä joka ennenpitkää kehittää riidan jostain. Maxin kanssa mydayssa kun otti vähän viiniä muistaakseni heti puski agre persoona esille vaikka ei isompia tapahtunutkaan.Toisaalta Hynninen on varmasti välillä todella rasittavaa seuraa ADHD roolissaan

Amirkhani osaa käyttäytyä myös miellyttävästi, mutta vaikuttaa tyypiltä jolla on sisällä jonkinlaista patoutunutta raivoa. En haluaisi olla tekemisissä voi olla tyyppiä joka ennenpitkää kehittää riidan jostain. Maxin kanssa mydayssa kun otti vähän viiniä muistaakseni heti puski agre persoona esille vaikka ei isompia tapahtunutkaan.Toisaalta Hynninen on varmasti välillä todella rasittavaa seuraa ADHD roolissaan
Eikös Maku ole väittänyt, että.ei käytä alkoholia?

Siis Makwanin mielestä Dahlbacka yritti saada Theo-Maku ottelua peruuntumaan maalittamisella ja taannoin Areshin mukaan Thein taustajoukot usuttivat dopingtestaajat Areshin ovelle ottelun peruuntumiseksi.

Makun ja Areshin teoria siis lienee, että Theo ja taustajoukkonsa eivät usko Theon mahdollisuuksiin Amirkhanehja vastaan, mutta ratsastaakseen heidän nimellään Theo joukkoineen sopi ottelut heitä vastaan, jonka jälkeen alkoi likainen peli otteluiden perumiseksi. Amirkhanit eivät taida ollenkaan tajuta, kuinka naurettavalta tuo kuulostaa. Maku ja Aresh voisivat syyllisiä etsiessään hetken katsoa peiliin. Sitä nuo narsistit tosin varmasti jo paljon harrastavatkin.
No kuka ikinä uskoi että Theo voisi voittaa kumpaakaan Amirkhaneista? Dahlbackan ja monen muun syvä patoutunut antipatia näitä erityisesti Makua kohtaan niin selkeää että ihan mahdollista että haluttiin vaan tolleen ratsastaa eteenpäin ja tuhota Amirkhanit kohtaamatta heitä.

Sama kaava toistui. Ekana Theo nilkkimäisesti syytteli doupista Areshia moneen kertaan ja sitten yllätyyyys, testi ja käry. Tottakai testejä tehdään mutta Theo tolla aiheella maalitti jo, niin oma teoria että joku kertoi Areshin käytöstä ja oli tiedossa mitä ja miten käytetään jne. Sama tieto testaajille, ja oikeaan aikaan testaaja paikalle jne

Sitten Makun kohdalla Theo alkoi hyvissä ajoin syytellä pressissä Makua seksirikoksista ja niin vaan tuli tämä kunnon cancel yritys. Jaakon kaveri Immu vieläpä teki videon missä vaati Makun sulkemista ulos. Ihan varmasti pyytämättä itsenäisesti teki tuon, joopa joo.

Kunnon rottailua ja kieroilua tässä jokatapauksessa on, asianosaiset itse tietää totuuden ja mitä ovat tehneet tai mitä eivät. Rumaa peliä jokatapauksessa. Ja erityisen hieno lopputulos kun Max piti pintansa ja kävi miten kävi.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom