Kulttuurisota, konservatismi vs liberalismi, sukupuoli- ja vähemmistöpolitiikka, jne.

Meta title: 🔥 Kulttuurisota – konservatismi vs. liberalismi, identiteetti, sukupuoli & yhteiskunnan jakolinjat

Meta description: Keskustelua arvoista, identiteettipolitiikasta ja kulttuurin kiistakysymyksistä – näkemyksiä laidasta laitaan ilman sensuuria.

Näissä #vainbisnespäätöksissä on vaan se huono puoli että tulee varmasti aika niin demokraatit pääsee tekee näitä samanlaisia bisnes päätöksiä myös.
Demokraatithan ovat tehneet niitä massiivisesti jo vuosikausia ja raskaalla kädellä känselöineet väärät mielipiteet.

En tiedä mitään tuosta Kimmelin tapauksesta, eikä se sinällään erityisesti kiinnostakaan. Valtionvallalla ei saisi missään nimessä olla sanaa siihen, että ketkä telkkarissa esiintyy tai ei esiinny. Jos hallinto on tällaista valtaa käyttänyt, niin tän pitäisi olla paras esimerkki demokraattien kannattajille, että miksi se on huono juttu, jos hallinnolla on valtuudet kieltää vihapuhe telkkarissa tjmv. Koska vallassa oleva hallinto on aina se, joka päättää, että mikä on misinformaatiota, vihapuhetta tai mitä ikinä. Nyt ilmeisesti vallassa oleva hallinto on päättänyt, että Kimmel on vihapuhuja ja lakaistaan roskiin. Yleisesti maailmalla ajasta ja maasta riippumatta on hyvin, hyvin vahva trendi sille, että kulloisenkin hallinnon kritisointi tulkitaan vihapuheeksi, väärän tiedon levittämiseksi tai vastaavaksi.

Tähän on olemassa ratkaisu: yövartijavaltio, tai rajattu valtio tai rajattu valtion rooli, tai miten sen ikinä haluaa määritelläkään. Valitettavasti nykyhallinto positiivisesta alusta ja vaalipuheistaan huolimatta kuoppasi Dogen, eli se siitäkin sitten.

Yrityksellä kyllä on valta päättää, että millaisia ohjelmia se haluaa tarjota, tai mitä se haluaa, että niissä ohjelmissa puhutaan. Mun yllä oleva viesti on vain sitä, että onko hallinto käyttänyt tätä valtaa yrityksen puolesta vai ei. En tiedä, ei oikeastaan kiinnosta, koska mun yllä olevat perustelut eivät muutu miksikään riippuen siitä, että oliko tämän kyseisen yksittäisen tapauksen kohdalla taustalla hallinto vai ei.

Demokraatithan ovat tehneet niitä massiivisesti jo vuosikausia ja raskaalla kädellä känselöineet väärät mielipiteet.
Joten on oikein cäncelöidä nyt?

Tälläsiä aitoja cancelkulttuurinvastustajia ja sananvapaus sotureita mä arvostan. Eikun oikeesti. Tätä on todellinen näiden arvojen puolustaminen. 😘

Joten on oikein cäncelöidä nyt?

Tälläsiä aitoja cancelkulttuurinvastustajia ja sananvapaus sotureita mä arvostan. Eikun oikeesti. Tätä on todellinen näiden arvojen puolustaminen. 😘
Republikaaneilla on nyt hyvä paikka antaa opetus demokraateille, ehkä ne tulee siitä järkiinsä kun antaa niiden maistaa omaa lääkettään. Ehkä opetus menee perille.

Muistetaan nyt että Jimmy Kimmelin canceloi Disneyn johto, ei mikään hallinnon vihapuhe lakijuttu. Meillähän on nähty vihapuhe oikeudenkäyntejä ja tuomioita persuja vastaan, hesari yrittänyt oustata ja canceloida vanhojen sanomisten perusteella mm Purran pääministerin virastaan.
Ylehesarissa ei ole yhtään toimittajaa joka kirjoittaisi toista näkökulmaa rebu/persu/Trump positiivisuuden kautta, kaikki on yhtä maalia. Täydellinen mainstream journalismin cancel.
En muista että olisi haitannut @mikasa90 ?

Näissä #vainbisnespäätöksissä on vaan se huono puoli että tulee varmasti aika niin demokraatit pääsee tekee näitä samanlaisia bisnes päätöksiä myös.
"tulee varmasti aika niin demokraatit pääsee tekee näitä samanlaisia bisnes päätöksiä myös."
"tulee"

Mitä tää soijaotus selittää? Eihän mitään muuta ole tapahtunutkaan vuosiin kuin demarien cancellointia ja sensuuria.
Mitäs sä olit mieltä Gina Caranosta? Et siitä kirjoittanut mitään kun oli tuo cancellointi päällä.... jännä juttu
Disney siis heitti hänet pihalle aivan järjettömin perustein ja laittomasti. Gina voitti lakicasen tästä, mutta hänen ura ja osaksi maine tahrattiin tuossa tehokkaasti silti.

A
Muistetaan nyt että Jimmy Kimmelin canceloi Disneyn johto, ei mikään hallinnon vihapuhe lakijuttu. Meillähän on nähty vihapuhe oikeudenkäyntejä ja tuomioita persuja vastaan, hesari yrittänyt oustata ja canceloida vanhojen sanomisten perusteella mm Purran pääministerin virastaan.
Ylehesarissa ei ole yhtään toimittajaa joka kirjoittaisi toista näkökulmaa rebu/persu/Trump positiivisuuden kautta, kaikki on yhtä maalia. Täydellinen mainstream journalismin cancel.
En muista että olisi haitannut @mikasa90 ?
Mutta entä sillon tapahtunu? Mutta entä ku ne teki sillon sen? Mutta kun ne teki sen sen sillon.

Mutta Tämä on todellista sitä cancelkulttuurin halveksuntaa ja sananvapauden puolesta puhumista. Ai että. Oikeesti. Teette arvokasta työtä sananvapauden eteen.
"Vastustajat cänceliin, mutta meitä ei saada cänceloidä."

Tämä on sitä aitoa ja oikeaa arvojen puolustamista. Tätä mä arvostan.❤️

Mä olen itse purran puolella monessakin asiassa. Mites nyt? Kuten sanoin, esim perussuomalaisia olen useasti äänestänyt. Mutta kun mä pystyn ihan aidosti kritisoimaan myöskin omia. Ja olemaan erimieltä asioista myös "omieni" kanssa.

Mä olen siinä(kin) mielessä oikein hieno mies. 🫠

A

Mutta entä sillon tapahtunu? Mutta entä ku ne teki sillon sen? Mutta kun ne teki sen sen sillon.

Mutta Tämä on todellista sitä cancelkulttuurin halveksuntaa ja sananvapauden puolesta puhumista. Ai että. Oikeesti. Teette arvokasta työtä sananvapauden eteen.

Mä olen itse purran puolella monessakin asiassa. Mites nyt? Kuten sanoin, esim perussuomalaisia olen useasti äänestänyt. Mutta kun mä pystyn ihan aidosti kritisoimaan myöskin omia. Ja olemaan erimieltä asioista myös "omieni" kanssa.

Sulla alkaa vissiin kasetti hajota myös pahasti, kun leftin mätä kirjaimellisesti on torilla esillä nyt ja kukaan ei oikein haluakkaan enää olla sen kanssa missään tekemisissä.

"en tiedä asiasta mitään mutta trumpfgfff"

miten trump taas tähänkin liittyi? tds?
Trump liittyy aika paljonkin asiaan. Hänhän jatkuvasti ottaa näihin asioihin kantaa.

Se on kuule hiukan ristiriitaista, että sinäkin käsittääkseni kuulut näihin ehdottoman sananvapauden kannattajiin, mutta kuitenkin kaikki omistasi poikkeavat mielipiteet ovat lähtökohtaisesti väärin.

A

Sä et nyt pystyny ollenkaan käsittelemään tuota meitä oikeasti ja aktuaalisesti koskevaa cancel kulttuuria, kaikki pelkkää whataboutismia koska tämä Kimmelin juttu nyt?
En minä ole sen puolella että hallinto antaa ukaaseja viihdeohjelmille, mutta muistetaan että tässä ei ollut kyseessä Trump pilkka (sitä Kimmel on tehnyt vuosikausia), vaan sensitiivisyyden puute erittäin brutaalin poliittisen murhan suhteen.

Sä et nyt pystyny ollenkaan käsittelemään tuota meitä oikeasti ja aktuaalisesti koskevaa cancel kulttuuria, kaikki pelkkää whataboutismia koska tämä Kimmelin juttu nyt?
En minä ole sen puolella että hallinto antaa ukaaseja viihdeohjelmille, mutta muistetaan että tässä ei ollut kyseessä Trump pilkka (sitä Kimmel on tehnyt vuosikausia), vaan sensitiivisyyden puute erittäin brutaalin poliittisen murhan suhteen.
Ei kyse ole siitä oikeesti mitä sanottiin. Vaan kuka sano. Sä tiedät tän itekin. Älä viitti oikeesti.

Jos te olette kuten väitätte olevanne cäncel kulttuurin vastustajia ja sananvapauden suuria puolestapuhujia tilassa jossa pelkäätte että "mitään ei saa enää sanoa", miten tämä vitsi istuu siihen?

Nyt, nyt ihan aidosti vaatii jälleen Kerran uskomatonta menttalista akrobatiaa.

Cäncel- josta ette pidä ei reagointia ei kritiikkiä, cäncel- josta pidätte aivan jumalaton poru. Aito näiden arvojen soturi puolesta puhuja pitäis, painosanalla pitäisi kritisoimaan myöskin noita potkuja.

Ei menny oikein.

Mutta mitään ei saa sanoa. Ei se kamala pelko niin kauhean vahvaa olekaan.

Enkä nyt sinua henkilökohtaisesti pelkästään kritisoi. Mutta lopettakaa nyt aidosti toi sananvapaussoturina esiintyminen. Tämän keissin jälkeen se on pelkkä vitsi.

Ei kyse ole siitä oikeesti mitä sanottiin. Vaan kuka sano. Sä tiedät tän itekin. Älä viitti oikeesti.

Jos te olette kuten väitätte olevanne cäncel kulttuurin vastustajia ja sananvapauden suuria puolestapuhujia tilassa jossa pelkäätte että "mitään ei saa enää sanoa", miten tämä vitsi istuu siihen?

Nyt, nyt ihan aidosti vaatii jälleen Kerran uskomatonta menttalista akrobatiaa.

Cäncel- josta ette pidä ei reagointia ei kritiikkiä, vänvel josta pidätte aivan jumalaton poru. Aito näiden arvojen soturi puolesta puhuja pitäis painosanalla pitäisi kritisoimaan myöskin noita potkuja.

Ei menny oikein.

Mutta mitään ei saa sanoa. Ei se kamala pelko niin kauhean vahvaa olekaan.

Enkä nyt sinua henkilökohtaisesti pelkästään kritisoi. Mutta lopettakaa nyt aidosti toi sananvapaussoturina esiintyminen. Tämän keinoin jälkeen se on pelkkä vitsi.
Eikö nimenomaan paras mahdollinen opetus demokraateille/vasemmistolle ole antaa heidän maistaa omaa lääkettään vai näetkö, ettei vasemmisto kykene ottamaan opikseen? Jos kukaan tätä opetusta ei anna, niin vasemmisto ei ikinä tule tapojaan muuttamaan.

Mikä olisi vaihtoehtoinen tapa opettaa vasemmistolle, että cancel-kulttuuri on väärin? Järkipuhetta on jo kokeiltu, ei toimi.

Eikö nimenomaan paras mahdollinen opetus demokraateille/vasemmistolle ole antaa heidän maistaa omaa lääkettään vai näetkö, ettei vasemmisto kykene ottamaan opikseen? Jos kukaan tätä opetusta ei anna, niin vasemmisto ei ikinä tule tapojaan muuttamaan.

Mikä olisi vaihtoehtoinen tapa opettaa vasemmistolle, että cancel-kulttuuri on väärin? Järkipuhetta on jo kokeiltu, ei toimi.
Mutta sananvapaus paranee? 😅

Nyt möykkyskä rakas, katse palloon.😎

Edit. Mites se sun vai @ehec in opetus, rationaalisia päätöksiä, eikä tunteella. Mä otin opikseni. Noudata omia(?) Neuvoja.😉

Mutta sananvapaus paranee? 😅

Nyt möykkyskä rakas, katse palloon.😎
Tietysti se paranee jos vasemmisto ottaa opikseen. Vasemmistohan tämän koko kulttuurin on kehittänyt. Tämähän oli juuri pointtini ja kysymys kuului, kykeneekö vasemmisto ottamaan opikseen jos se laitetetaan maistamaan omaa lääkettään? Tämähän on rationaalisin toimi mitä voi kuvitella.

"tulee varmasti aika niin demokraatit pääsee tekee näitä samanlaisia bisnes päätöksiä myös."
"tulee"

Mitä tää soijaotus selittää? Eihän mitään muuta ole tapahtunutkaan vuosiin kuin demarien cancellointia ja sensuuria.
Mitäs sä olit mieltä Gina Caranosta? Et siitä kirjoittanut mitään kun oli tuo cancellointi päällä.... jännä juttu
Disney siis heitti hänet pihalle aivan järjettömin perustein ja laittomasti. Gina voitti lakicasen tästä, mutta hänen ura ja osaksi maine tahrattiin tuossa tehokkaasti silti.

Gina Caranon cancelointi oli väärin ihan samalla tavalla kuin tämä Jimmy Kimmelinkin. Oikeasti sananvapautta kannattavien mielestä nämä kaikki ovat väärin.

Tietysti se paranee jos vasemmisto ottaa opikseen. Vasemmistohan tämän koko kulttuurin on kehittänyt. Tämähän oli juuri pointtini ja kysymys kuului, kykeneekö vasemmisto ottamaan opikseen jos se laitetetaan maistamaan omaa lääkettään?
Ainakaan republikaanit ja sananvapaus soturit ei ottanu aikasemmasta. 😅 Näitä keissejä on tainnu tapahtua aikasemminkin. Ette ottaneet.

En tiiä.🙂

Ainakaan republikaanit ja sananvapaus soturit ei ottanu aikasemmasta. 😅 Näitä keissejä on tainnu tapahtua aikasemminkin. Ette ottaneet.

En tiiä.🙂
Cancel-kulttuuri on täysin vasemmiston kehittämä ja massiivisesti harjoittama, joten vasemmiston täytyy olla aloitteellinen jas myös lopettaa se.

Toistan kysymyksen, kykeneekö vasemmisto ottamaan opikseen, jos se saa maistaa omaa lääkettään ja jos ei, mikä on parempi tapa?

Back
Ylös Bottom