Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syyllinen ei taida olla Masa?200 gr
Masa-kissa on laihtunut vuodessa ainoastaan 200 gr.
Syyllinen ei taida olla Masa?
Viimeksi kun olin tyttöjeni kanssa uimassa niin ohje oli:mutta: miten sielä käyttäydytään kun on tyttöjentukka
viimeksi kun olen piipahtanu oli kalju
pitäisikö uimalakki olla?
Piporadion lähetystä vetämässä?Piip.....piiip.......piiiip..... SURRRURURRRRURRR pshhhhhhhh
Piiip.....piiip.....piiip
Missä olen
Rolex-loungessa?Piip.....piiip.......piiiip..... SURRRURURRRRURRR pshhhhhhhh
Missä olen
Piip.....piiip.......piiiip..... SURRRURURRRRURRR pshhhhhhhh
Missä olen
Piip.....piiip.......piiiip..... SURRRURURRRRURRR pshhhhhhhh
Missä olen
Lekurissa ja sulla on verenpainemittari kädessä.Piip.....piiip.......piiiip..... SURRRURURRRRURRR pshhhhhhhh
Missä olen
vihtoinkin Aliisa pääsen cemetery, nissan, skylinen GAYkalle kun ovat nousevan provinssin ohjelmistossa, he

Masa-kissa on laihtunut vuodessa ainoastaan 200 gr.
...nyt kun ikää on jo 12 vuotta, niin lääkärissä vain kehuttiin, että hän on hyvin saanut pidettyä painonsa pidettyä edellisen punnituksen jälkeen, kuten seniorin pitääkin.
Kuluttaako kissa oikeesti noin paljon? Eikö ihmisapina kuluta keskimäärin semmosen ~30kcal/kg?Masa-kissa täyttää 12 vuotta jo ensi syksynäAiemmin laskin tavoitepainon 7 kg mukaan 50 kcal/kg, mutta tämä näyttää olevan liian paljon. Jos pudottaisi nyt arvioitua kulutusta 45 kcal/kg.
Masa-kissa on sohvaperuna
Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
Kuluttaako kissa oikeesti noin paljon? Eikö ihmisapina kuluta keskimäärin semmosen ~30kcal/kg?