Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun salilla jostain 30 laitteesta viisi on käyttökelpoisia.
Ni tämä, mulla varmaan niin oudot välityssuhteet et lähes kaikki laitteet missä on "pakotettu liikerata" ni mun on lähes mahdotonta löytää sellasta etteikö kovempi treeni alkais sit sattuu johonkin niveleen ja parempi sit tehdä vapailla painoilla

Pitäisikö testata HYROX ollakseen nyt sitten aallonharjalla, häh?

HYROX on sisäurheilulaji, jossa yhdistyvät juoksu ja kahdeksan erilaista toiminnallista harjoitusasemaa, kuten kelkan työntö ja seinäpallot. Kilpailu koostuu kahdeksasta yhden kilometrin juoksuosuudesta ja kahdeksasta harjoitustehtävästä vuorotellen.

Sitten perään väittävät, että sopii kaikentasoisille. Anteeksi nyt skeptisyyteni, mutta kahdeksan kilometrin juoksu kyllä rajennee jo jonkun verran.

Pitäisikö testata HYROX ollakseen nyt sitten aallonharjalla, häh?

HYROX on sisäurheilulaji, jossa yhdistyvät juoksu ja kahdeksan erilaista toiminnallista harjoitusasemaa, kuten kelkan työntö ja seinäpallot. Kilpailu koostuu kahdeksasta yhden kilometrin juoksuosuudesta ja kahdeksasta harjoitustehtävästä vuorotellen.

Sitten perään väittävät, että sopii kaikentasoisille. Anteeksi nyt skeptisyyteni, mutta kahdeksan kilometrin juoksu kyllä rajennee jo jonkun verran.

Ihan kätevä laji kenelle vaan jolla oma yleisurheiluhalli.

nope-no.gif

Täälläkin on alaselkävaivat piinanneet vuosia. Kyykkääminen on ollut käytännössä mahdotonta ja kävely välillä vaikeaa. Ajattelin jo, että on kyseessä on vanhuus ja pakollinen rappio. Viime talvena älysin, että ongelma onkin lonkissa akselilla keskimmäinen pakaralihas, piriformis, lonkankoukistajat jne... Nyt oon vuoden nitkutellut netin jumppaliikkeillä ja vointi on parantunut huomattavasti. Tämä tiedoksi kaikille, koska oon treenannut ikäni eri lajeja, mutta tämmönen "jooganitkuttelu" on silti ihan uudentyyppistä treeniä. Jalat liikkuu jo melkein kuin nuorella kollilla.
Sivuvaikutuksena tuntuu, että erektiossakin on palattu 20 vuotta taaksepäin. 🤔

Jos haluaa kuntoa kohottaa niin juoksu on hyvä laji

eilen kävi mielessä, että pitäisikö vuosikausien jälkn. kokeilla piipahtaa uimassakäymässä

mutta: miten sielä käyttäydytään kun on tyttöjentukka
viimeksi kun olen piipahtanu oli kalju

pitäisikö uimalakki olla?

eilen kävi mielessä, että pitäisikö vuosikausien jälkn. kokeilla piipahtaa uimassakäymässä

Kunhan nyt uimahousut mallia Gonza!

Minä kun katselen

Kyrpä

Kävin tänää yliopistolla lounaalla. Huhhuh. Katselin.

Pitäis.

Tyttöjentukalla tarvii laittaa strinkimalliset uikkarit. Onhan tuo vaivaannuttavaa kaikille, mutta niin on tyttöjentukkakin.

#kalju.

Back
Ylös Bottom