Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niijoo. Paino tasoissa Vokotin kanssa.
Heheh. Ehkä pari lihastakin lähtenyt.
Mul on muutama kymmenen enempi, mut olo on ku emäläskillä.😩 Sillo 95kg painavana tuuli vei mennessään, pojan vaatteet mahtu päälle, ylipäänsä vaatteet päällä näytti maratoonarilta, mut ei kyllä puhissukkaa näin. 🤣

Vai laittaako nyt koko Offarin poppoo kokovartalokuvan alusvaatteissa - myös kasvot tunnistettavina - itsestään esille, koska "ei tunnu missään ja kaikki on nähneet puolipukeisia vartaloita"?
Mä voisin laittaa, en siitä tiä tuntuuko missään, mutta keski-ikäsenä setämiehenä en usko oman kuvani saavan mitään huomiota joten sinänsä ei suurta merkitystä mulle.
Oon jopa tainnu joskus laittaa tänne tunnistettavan kuvan 🤔
Eikä mua kiinnosta jos joku tunnistas, kukaa uskalla tulla kuitenkaa sanomaan mitään. 😂

Mulla on lentoliput Puolaan tälle kuuta. Kummasti ei tunnu yhtään kivalta ajatukselta.

Onneksi sentään tällä kertaa länteen eikä itärajalle.

älä ole noin negatiivinen, mistä kuule tiedät että sinä päivänä kun on lähtö sinne, tilanne Isänmaassamme voi olla paljo huonompi kun Puolassa

lähempänänhän se Ryssä täälä on kun sielä

koskas se palsternakan päivämäärä tulikaan vastaan? oliko se jo tämän vuoden lopussa?

kun jokaisen kansalaisen tuli olla elämänsä henkisessä &fyysisessä cunnossa

Minulla fyysinen cunto on ihan tyydyttävä, on tullut harrastettua harjoitteita

Screenshot_20250910_123415_Instagram.webp

Minä olen otottanut jo kihkeästi yli tunnin kahvituntia

siihen on vieläkin yli puolituntia

Back
Ylös Bottom