maltsu
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä sylvi
Missä?huomenna sukeltamaan laitteilla pitkästä aikaa![]()
Minkähän vuoksi Miss Suomi -kisaajat stailataan näyttämään todellista ikäänsä 10-15 vuotta vanhemmiksi. Muutenkin toki sellainen menneen ajan tunkkainen tuulahdus koko tapahtuma.
Kaks kiekkaa säpinää, sitten onkin ollut rauhallisempaa.Sehän on kohta vormula. Jos ei ihmeempää niin ei kovin paljoa päälle tuntia mene #keskinopeus.
Pääseekö tappi ja norris ekan kierroksen läpi?
FIxed.Kaks kiekkaa tylsää peräkkäin ajelua, sitten onkin ollut vielä tylsempää.
Tuo ilmiö on täälläkin tuttu. Taloudessa asuu kääpiöitä, joille maksan suojelurahaa. Täällä korvessa ei ole kauppoja, joten saavat kerättyä pienen potin, ennenkuin pääsevät kaupoille.Eilen aamupäivällä annoin mielestäni huomattavan summan käyttörahaa tässä taloudessa asuvalle minkille ensi viikkoa varten kun olen itse työreissussa. Nyt juuri äsken sama henkilö muistutti että älä unohda jättää käyttörahaa ensi viikkoa varten ja kun sanoin, että juurihan eilen annoin niin se olikin jo mennyt lähes kokonaan samana päivänä kaupoilla. Aika lailla vaatii joskus kärsivällisyyttä ja ymmärrystä nämä hommat.
Ei kyllä se on volkkarikonserni, mun päänahkaanki tarttuu ruostettu ku volkkari ajaa ohi.Ruosteen kemiallinen merkki on silti Vito.
Hyväksyn. Puhkiruostumisen keston voi seurata kellon minuutti-viisarista.Ei kyllä se on volkkarikonserni, mun päänahkaanki tarttuu ruostettu ku volkkari ajaa ohi.