Mitähän pitäisi kysyä?eikä kukaan ole kysynyt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitähän pitäisi kysyä?eikä kukaan ole kysynyt
Hyvästit ovat kaiken hyvän hinta ja mitä näitä oli. Paljon voimia vaikean päätöksen edessä.
Kävi sillä tavalla hassusti, että humpsahti päälle sellaiset farkut, jotka hetki sitten oli toivonta-lokerossa.

Mitähän pitäisi kysyä?
Kissan vieminen viimeiselle piikille on ehdottomasti hirvein asia, mitä olen joutunut elämässäni tekemään.
Sen lisäksi on syytä kysyä, että jos ei kapakkahommia, niin miten tekstiviestihommat?-Nainen
-farmarinhousut
Minulle tulee pari asiaa mielen
Tässä on tosiaan pitänyt pohtia vaihtoehtoja. Ainohan on hyväkuntoinen ja ilmeisesti kortisonin ansiosta syö (valtavasti), mutta kun melanoomalle ei mitään mahda. Voisi jäädä odottamaan syövän leviämistä, seuraisi kissan vointia ja antaisi kipulääkettä. Mitään aikaennustetta ei kukaan pysty sanomaan - voi olla viikkoja tai kuukausia, ennenkuin lisäoireita tulee. Mutta kun ne tulee.
Kissan vieminen viimeiselle piikille on ehdottomasti hirvein asia, mitä olen joutunut elämässäni tekemään.
Sen lisäksi on syytä kysyä, että jos ei kapakkahommia, niin miten tekstiviestihommat?
voi olla, että piipahdan #ajankuluksi
0,0 tuotteen äärellä
kotonakaan kun ei viihdy!
viime viikonlopun jo könnäsin! olisiko toinen/kolmas tänävuonna ollut se
JokaJumalan arkiehtoon kun jo yksin kotona könnää niin ei vaan enää viikonloppujakin jaksa viettaa saman harrastuksen parissa
verivihollisen ylätalja ja alatalja.
Montako iltaa notkut terassilla, että saat Olvin osingot (jotka kilahti juuri tilille) kulutettua?Minulle tulee pari asiaa mielen
Jep.niin eleiko vai?
Montako iltaa notkut terassilla, että saat Olvin osingot (jotka kilahti juuri tilille) kulutettua?
Rosewoodin kilpikonnan nimi?Kilpikonna tsiigailis aina kun omistaja vähän köhii tai ontuu, että joko on aika?![]()
Miten voi olla tossa hommassa noin huonot palkat, ottaen huomioon opintojen haastavuuden ja työn vaativuuden?jos ei tuolla jaksa, niin sitten on vain pakko jaksaa
Eläinlääkärin kuukausipalkka: keskimäärin se on Suomessa noin 5 000e