Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kylläpä on tullut reilusti mustikkaa poimittua. Ei raski mettäänkään jättää kun on lähellä niin hyvä paikka.
FBssä joku seppä kertoi poimineensa jotain 250 ämpäriä mustikoitaKylläpä on tullut reilusti mustikkaa poimittua. Ei raski mettäänkään jättää kun on lähellä niin hyvä paikka.
NATO yhteensopiva ajoneuvo voisi olla vähän liikaa ensimmäisillä treffeillä.Nallen puvut on tehty Savile Row kadulla Lontoossa.
Maastokuorma-auto, kuljettajalla, olisi kova.
tästä ei kehity mitään
Halla-aho kertoo neurokirjostaan, sivusuhteestaan ja masennuksestaan sekä avaa perhealbuminsa kuvat kaikille
Kirja-arvio|Puhemies Jussi Halla-ahon (ps) kirjan kaikki tiedot eivät pidä paikkaansa, vaikka nimenomaan niin hän väittää.
![]()
Kirja-arvio | Halla-aho kertoo neurokirjostaan, sivusuhteestaan ja masennuksestaan sekä avaa perhealbuminsa kuvat kaikille
Puhemies Jussi Halla-ahon (ps) kirjan kaikki tiedot eivät pidä paikkaansa, vaikka nimenomaan niin hän väittää.www.hs.fi
Ei oo hesaria niin en pysty lukee. Mutta siis, Halla-Aholla ei ole neurokirjoa, ei sivusuhdetta eikä lehtolasta. Ei masennustakaan. Jos kaikki tiedot ei pidä paikkaansa?
Tulipa tästä ja Rolexista mieleeni, että itse suunnistin aikoikaan ensitreffeille kädessäni keltaiset pilkkirukkaset. Siinä kävi suotuisasti ja jälkeenpäin nainen sanoi, että nuo rukkaset jäi hyvin mieleen. Jos kellä ei oo varaa Rolexiin niin nuita rukkasia saa Kärkkäiseltä kympillä.NATO yhteensopiva ajoneuvo voisi olla vähän liikaa ensimmäisillä treffeillä.
Kyllä nämä minullekin tuli ihan pyytämättä ja kysymättä, vähän kuin faksi entiselle pääministerille.toisaalta enhän Minä tiedä, kun en enää reffeillä käy, koska: ei voisi vähempää kinostaa
tarkennus: en siis ole edes jaksanut ajatella yrittää päästä
jaKyllä nämä minullekin tuli ihan pyytämättä ja kysymättä, vähän kuin faksi entiselle pääministerille.
Tulipa tästä ja Rolexista mieleeni, että itse suunnistin aikoikaan ensitreffeille kädessäni keltaiset pilkkirukkaset. Siinä kävi suotuisasti ja jälkeenpäin nainen sanoi, että nuo rukkaset jäi hyvin mieleen. Jos kellä ei oo varaa Rolexiin niin nuita rukkasia saa Kärkkäiseltä kympillä.
En antanut rukkasia, mutta rukkasta saatoin antaakin.Et kuitenkaan antanu rukkasia böönalle?
Tämä myytiin minulle lauseella "Nyt olisi elämäsi tilaisuus"