Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

NATO yhteensopiva ajoneuvo voisi olla vähän liikaa ensimmäisillä treffeillä.
Mä taidan tietää heittämällä kaksi naista jotka innostuu, molemmat on täällä pakkiksella.

Näin eilen punaisen Bemarin 850 ja vitsit että oli hieno. Riittäisköhän mulla rahat sellaiseen 🤔 vai löytyisikö mulle miestä jolla olis 🤔

Oon niin over the moon kun voin mennä salille hihattomassa paidassa kun alkaa olemaan jo vähän olkapäätä (toki ei vielä niin paljoa että tänne uskaltaa kuvan laittaa).
Ja etureidet kasvaa. Ainoastaan kyykky ei edisty ja teen vieläkin kuntoutuspainoilla. Tarvii vissiin ottaa joku pt avuksi kyykkyyn.
Bongasin exän salilta ja sain jeesiä penkkiin ja pystyin lataa siihenkin paljon enemmän rautaa. Sitä mä kaipaan paljon kun exän kanssa treenattiin yhdessä kun molemmat tsemppas ja jeesas toisiaan.
Sellaisen treenikaverimiehen haluaisin.

ai niinku elämäsi tilaisuus päästä reffeille?

hinpun kuullostaa erikoiselta

jos ajattelisin omalle kohtalle, että joku vosu höpäjis tuollasta, niin empä taitaisi harkita osallistuvani ko. spektaakkeliin
Ei se kyseinen v osu ole näin todennut, vaan kolmas osapuoli joka toiminut tässä ns järjestävänä tahona.

Tilaisuuksista puheen ollen, oli FB:n tojotaryhmässä tarjolla kevyesti puuhun ajettu 4Runner.

Näin eilen punaisen Bemarin 850 ja vitsit että oli hieno. Riittäisköhän mulla rahat sellaiseen 🤔 vai löytyisikö mulle miestä jolla olis 🤔

Huomenna perjantai niin hakemuksia sisään kuvien muodossa. Täällähän on mm jäsen SIC- joka sinkku, aika sekasin haaveilee jostain korealaisista tytöistä, mutta terve osa aivoista ymmärtää miten hienoja laitteita BMW ajoneuvot ovat. Osti kyllä Tudor kellon että finanssit kannattaa tsekata kahteen kertaan.

"Eagle S:n kapteeni Svenska Ylelle: ”Se oli onnettomuus”

Oliko siellä kaikki kännissä, jos seilattiin 90 km kertaakaan huomaamatta ankkurin laahaamista?

Ostin muutama viikko sitten uudet housut kesälomapöhötyksen ollessa vielä päällä. Nyt saanut arjen rullaamaan niin joutuu kaivamaan henkselit esiin, että nuo pysyy päälläkin.

Ajattelin tehdä lämpöisiä voileipiä. Ei muuten tullut halpa setti.

@Heatseeker ohjeita treffeille
1000055750.webp

Mä taidan tietää heittämällä kaksi naista jotka innostuu, molemmat on täällä pakkiksella.

Bemarin pitää olla aina musta, muuten hyvä.

Huomenna perjantai niin hakemuksia sisään kuvien muodossa. Täällähän on mm jäsen SIC- joka sinkku, aika sekasin haaveilee jostain korealaisista tytöistä, mutta terve osa aivoista ymmärtää miten hienoja laitteita BMW ajoneuvot ovat. Osti kyllä Tudor kellon että finanssit kannattaa tsekata kahteen kertaan.

Korealaiset tytöt on vain fetissi. Oikeasti on ollut kierrossa viime vuosina tylsiä suomalaisia länkkärinaisia. Ei mamuja tai edes leidareita. Tosi tylsää ja vaniljaa.

Treenasin muuten tämän naisen kanssa samalla salilla työreissulla. Oli kyllä livenä aikamoinen ilmestys.

View: https://www.instagram.com/hyo_1013/p/DIGLeHexGm3/

View: https://www.instagram.com/hyo_1013/p/DMhSXzRxvws/?img_index=3

Back
Ylös Bottom