Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä on mies osannut elää eikä pelätä.![]()
Kirja: Juice Leskisen ja Mikko Alatalon viimeinen kohtaaminen – ”Ruvetaan Mikko dokaamaan”
Mikko Alatalo tapasi ystävänsä Juice Leskisen vain kolme päivää ennen taiteilijalegendan kuolemaa.www.iltalehti.fi
Juice olis halunnu dokata vielä kerran ennen hiippakunnan vaihtoa. Sylvi&Masa&Aino kin olis anatanu luvan.
Mä en si ymmärrä noita, näyttää ihan täysin samalta ku mun yläasteen rannekello, ja se makso varmaan 100 markkaa.Mistäs tällainen on meille tullut?
katso liitettä 272816
Mä en si ymmärrä noita, näyttää ihan täysin samalta ku mun yläasteen rannekello, ja se makso varmaan 100 markkaa.
Kai jotku haluaa si maksaa kellosta 1000x summan, vaan koska brändi.

Otit tuon kykloopittomanKyllä mekaanisissa kelloissa myös aikamoisia laatueroja on.
No ajatellaan asia toiselta kantiltaMä en si ymmärrä noita, näyttää ihan täysin samalta ku mun yläasteen rannekello, ja se makso varmaan 100 markkaa.
Kyllä
No ajatellaan asia toiselta kantilta
Mä en si ymmärrä noita, näyttää ihan täysin samalta ku mun yläasteen rannekello, ja se makso varmaan 100 markkaa.
Tämä on viisautta.En ymmärrä, mutta toisinaan ymmärtämys ei ehkä ole se pätevin suhtautuminen. Taitaa pojat vetää tunteella. Siinä jää järki toiseksi.
Pysyvät poissa muusta pahanteosta, kun räpläävät kellojaan.
Otit tuon kykloopittomaniteki tykkään enemmän tuosta, jotenki enemmän semmosta työkaluhenkeä kun ei oo päivyriä siinä. Ku ei sitä meren pohjassa tarviskaan.
miksi teit sen?
Laitanko viikonloppuna rehveille R-kellon ranteeseen?
Daami on sellainen että saattaa tunnistaa claccisen kruunulogon, voiko tämä johtaa kiusalliseen tilanteeseen.