Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

elkää nyt sitten aloittako tuosta aiheesta valokeskustelun kaltaista kinastelua

Minä en jaksa!

mutta ei se kissinhiekka taivaalta laskeutuvaa kosteutta poista vaikka sitä olisi satatonnia pihassa

Eikö kosteudenpoistaja toimisi hyvin? @Oy Masa Ab voi alkaa jälleenmyymään masan hiekkaa säkitettynä.

mutta ei se kissinhiekka taivaalta laskeutuvaa kosteutta poista vaikka sitä olisi satatonnia pihassa

Olen kuullut, että (käyttämätöntä) kissanhiekkaa pidettäisiin esim veneissä ja asuntovaunuissa kosteuden vuoksi 🤷‍♀️

Masa-kissan käytettyä (💩) hiekkaa voisi käyttää hajupommina.

Kuukeli kertoi, että silikaattia sisältävä kissanhiekka sitoo ilmassa olevaa kosteutta. Meillä on käytössä savipohjainen Ever Clean, joten tämä ansaintamahdollisuus on unohdettava. Harmi.

miettikää, älkää miettikö, paljonko maapallon ilmastokehässä on kosteutta

ei se kissinhiekka sitä ime ja estä että auton ikkuna(ulkopuolelta) tai polkupyörän lesta on syysaaamuisin märkä kuin

auton ikkuna sensijaan kuivuu kun sisätila tohootetaan fossiilisella polttoaineella lämpimäksi, polkupyörän pelkkiin ei auta ku kintaalla kuivata, tai perseellä, kukin tavallaan

aika liki tasan 3kk 12.5->eilinen ja matkamittarin luku päivittyi 17846->18949

ei ole kovat kilometrs:it 2007 vuosimalliin

t.Tuotteen toinen omistaja

Ja kahvi.
1000055577.webp

Pfuuf.

Onpahan tekemistä taas ja kaikella tapaa. Vähän sellainen fiilis, että tekisi mieli muutamankin asian suhteen heittää vaan kädet pystyyn ja todeta, että en minä jaksa enää. Antaa olla. Joku muu saa välillä draivata.

Pari kesää sitten matkailin Savonlinnassa kaverin kanssa. Valitettavasti hän ei innostunut vierailemaan linnoitusketjulla.

Toki tulihan se nähtyä välirauhan aikana, kun muonitin rakentajia, mutta olisi ollut kiva nähdä se nykykunnossaan.

Back
Ylös Bottom