Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, näitä on joskus tullut fiilisteltyä.
On siinä joskus saattanut lähteä sormista päreen paksuinen siivu.
View: https://youtu.be/QAJUD3NES3M?si=TOfD7j6f91XmBbdE
Myös tuo kuminauha joka vispaa tossa nivelakselin voimalla on aika hazardi![]()
Ensi viikolla auto menee hoivattavaksi, saas nähdä, mikä on sijaisauto. Millä yrittävät houkutella.
Mää oon yleensä saanu sen lainaan mitä oon pyytäny...sikäli kun on ollut koeajo/käytetty liikkeessä. (pyydetty: macan, panamera, taycan, 911 turbo)Ensi viikolla auto menee hoivattavaksi, saas nähdä, mikä on sijaisauto. Millä yrittävät houkutella.
Bensaa ei tietenkään anneta, eli Macan tai Taycan.
Niin sitä töitä tehtiin ennen vanhaan. Vaarillakin oli liiterissä polttopuiden tekemiseen sirkkeli avohihnavedolla ja ilman minkäänlaisia terä-tai muitakaan suojuksia eli helvetin hyvä peli kunhan ei tee yhtään virheliikettä, sillä muuten irtoaisi tilanteesta riippuen joko sormi, käsi tai pää. Olin lapsena kovasti pahoillani, kun en päässyt ikinä kokeilemaan sitä vaan jostain syystä täytyi aina jäädä kauemmas seisomaan, kun härveli oli käynnissä.
Jahtikausi avattu. Korpraalit menetti ainoansa.Mikä päivä tänään on?
Heh tästähän tuli kunnon memory lane.
Luonnollisesti. Tänä vuonna on muutama iltana ollut selkeä kaava, alkuillasta auringon porottaessa kirkkaasti violettiselkäinen vaappu ja myöhemmin illalla keltainen vaappu. Nyt osui n 2&2,5kg peräjälkeen ensin keltakromiin ja ennen kuin ehdin sitä irrottaa oli violetissa tuo isompi.Pistäpä semmonen oikein häiritsevän neonkeltainen jos löytyy pakista.
Seuraavana päivänä pitäis vielä raivota, että kuka vittu ne sinne ajoi!Siinä, että ajaa humalassa kolme autoa samassa mutkassa samaan ojaan ja aina kävelee takaisin kotiin hakemaan uutta alle on kyllä jotain perinpohjaisen suomalaista.
Tuolla kannattaa ajella niitä pieniä rannikkoteitä, useamman lauttamatkan saa tehdä.katso liitettä 272564Hienot maisemat Bodössä
Minulla taas valintoja etessä
Koskella bluesin tilutusta klo 20->
Wilissonis melko.akustinen.duo 21->
alustava suunnitelma, menen koskelle jo hyvissä ajoin(noin kaksi juomaa ennen klo 20) ja kuuntelen hetken ja sitten teen ratkaisevan päätöksen siirrynkö Paulin soiton äärelle

Wanhoina aikoina oli rennompi meininki, mutta silti pyörittelen aina päätäni ihmisille, joiden mielestä ennen kaikki oli paremmin. Viestissäsi tulivat kolikon molemmat puolet esille aika lailla oikeassa mittakaavassa. Elän loppujen lopuksi mielelläni nykyajassa.