Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku voisi mennä mun puolesta salille. Ei se salilla tekeminen, mutta sen jälkeinen jälkihili ja kotiin ryömiminen.

Saillehan sitä pitäisi. Autolla toki ja ac päällä. Pahoin vaan pelkään että kelistä huolimatta salilla ihan liikaa imisiä ja älämölöä.

Joku voisi mennä mun puolesta salille. Ei se salilla tekeminen, mutta sen jälkeinen jälkihili ja kotiin ryömiminen.
Mä kävin tänäänkin töiden jälkeen, reilu 1,5h reeniä ja 20min kuntopyörää. :) sun ei siis ny tarvi mennä

Tostahan on oikeita tutkimuksia, että vanhenemisen ns. potkasut tulee n45v ja 60v iässä, jolloin tavallaan vanhentuu kerralla eteenpäin.
Itteäni lainaten, muijan mukaan näytin jo vuosia si 70 vuotiaalta, vähän jännittää miltä näyttää muutaman vuoden päästä :D

Vähän levisivät, liikaa vatkattu tai/ja liian kuumassa paistettu.

20250730_165857.webp

Viimeksi muokattu:
Ostin tänään fiinisti oikein italialaistyylistä artesani gelatoa. Tai siis niin siinä mainostettiin. Ikänäkö teki tepposet en huomannut, että se olikin jotain vegaanista.😒
No ihan raikkaan makusta näin kuumaan kesäkeliin, menetteli raikas mangon maku.
Sitten katoin purkin kylkeen. Alkoi vatsanpurut heti. Mitä helvettiä tuohan on puuta, selluloosaa! Imisessä sulamatonta ei ravinnoksi kelpaavaa? Ja mitä ihmeen muuta keinotekoista kemiaa?
IMG_0806.webp

Back
Ylös Bottom