Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mähän olen nykyään myös Youtubesta tunnettu! Näin se julkkisura alkaa, seuraavaksi joku seksikohu ja Seiskaan.

Olin siis päätynyt Pynnösen videon taustalle.

1000024754.webp

Tässä on yksi kovimmista livevedoista pitkään aikaan! Aivan huikeaa miten yleisö on tuossa mukana. Tuo Le Sserafim järjestää isot konsertit marraskuun lopussa Tokyo Domessa ja olisin niihin aikoihin aasiassa työreissussa. Pitää vakavasti miettiä, että lentäisin Tokioon keikkaa varten.

View: https://www.youtube.com/watch?v=7R9V_NgDzqo&list=RD7R9V_NgDzqo&start_radio=1

Henkilökohtaisesti itse menisin mieluummin strippibaariin jos toi esitys on se juttu. Musiikki ja laulu ei mitään positiivista minussa kyllä herättänyt. Mutta se on vaan mun mielipide. Tai sitten voi jättää sen strippibaarinkin väliin ja pyytää vaan että hyvännäköinen ja hyvänmuotoinen vaimoni hoitaa sen(kin) puolen. 😍

Henkilökohtaisesti itse menisin mieluummin strippibaariin jos toi esitys on se juttu. Musiikki ja laulu ei mitään positiivista minussa kyllä herättänyt. Mutta se on vaan mun mielipide. Tai sitten voi jättää sen strippibaarinkin väliin ja pyytää vaan että hyvännäköinen ja hyvänmuotoinen vaimoni hoitaa sen(kin) puolen. 😍

Noissa on ihan huikea fiilis paikan päällä. Katso nyt tätäkin.

View: https://www.youtube.com/watch?v=0SdiuWn74OA&list=RD0SdiuWn74OA&start_radio=1

Kävin muuten työreissulla Aespan keikalla. Työkaverit kiusasi siitä kyllä armottomasti, mutta ne oli livenä tosi huikea kokemus. Videoilta ei kuule miten kovaa yleisö huutaa siellä. Oikeasti ei kuullut välillä bändin laulua, kun yleisö huusi niin kovaa. En ole ikinä nähnyt mitään sellaista.

Ei noi ole mitään strippausta, vaan enempi kokonaisvaltainen kokemus. Vähän sama juttu kuin katsoisit kotisohvalta jalkapalloa vs. olisit paikan päällä jossain katsomossa. Se on ihan eri asia, kun koko katsoma laulaa ja huutaa koko pelin ajan.

Oikeasti ei kuullut välillä bändin laulua, kun yleisö huusi niin kovaa.

on muuten **ttumainen tilanne GAYkalla tämä

sitä bandiahan ainakin Minä sinne menen kuuntelemaan, enkä sitä perkeleen yleisön möykkäämistä!

voiperseenperseenperse sitä tunnetta, kun joku laulaa takana aivan nuotinvierestä vaikka lavalta se tulisi täydellisesti

Möykkysellä on se Trump muki, mutta minulla on kyllä coolimpi muki, nimittäin Wonyoung muki.

b7a6e1f4-f914-4c01-9743-d607215db873.webp

Wonyoung on kaikkein suosituin naispuolinen kpop tähti ja Soulissa hän näkyy kaikkialla mainostamassa kaikkea mahdollista. Hiustenkuivaajista, highballeista, vaatteista aina pankkipalveluihin asti, tosi fani voi ostaa kaiken tarvitsemansa Wonyoungin suosittelemana.

💛🌻🌙🌼🍯💗🌺🌷🧞_♀️🩷.webp

Noissa on ihan huikea fiilis paikan päällä. Katso nyt tätäkin.

View: https://www.youtube.com/watch?v=0SdiuWn74OA&list=RD0SdiuWn74OA&start_radio=1

Kävin muuten työreissulla Aespan keikalla. Työkaverit kiusasi siitä kyllä armottomasti, mutta ne oli livenä tosi huikea kokemus. Videoilta ei kuule miten kovaa yleisö huutaa siellä. Oikeasti ei kuullut välillä bändin laulua, kun yleisö huusi niin kovaa. En ole ikinä nähnyt mitään sellaista.

Ei noi ole mitään strippausta, vaan enempi kokonaisvaltainen kokemus. Vähän sama juttu kuin katsoisit kotisohvalta jalkapalloa vs. olisit paikan päällä jossain katsomossa. Se on ihan eri asia, kun koko katsoma laulaa ja huutaa koko pelin ajan.

En ole liian innoissani tuosta musiikillisesta annista mutta kyllä se menee. Mutta jos tuollainen show olisi jossain työreissulla sopivasti tarjolla niin ostaisin kyllä varmasti lipun ja menisin katsomaan paikan päälle mieluummin kuin johonkin tissibaariin, joissa en muutenkaan enää koskaan käy. Tuon videon thumbnailin neljäs minkki vasemmalta on lahjakas. Onko tuo orkesterin nimi Kitsch vai IVE?

En ole liian innoissani tuosta musiikillisesta annista mutta kyllä se menee. Mutta jos tuollainen show olisi jossain työreissulla sopivasti tarjolla niin ostaisin kyllä varmasti lipun ja menisin katsomaan paikan päälle mieluummin kuin johonkin tissibaariin, joissa en muutenkaan enää koskaan käy. Tuon videon thumbnailin neljäs minkki vasemmalta on lahjakas. Onko tuo orkesterin nimi Kitsch vai IVE?

Ive. Suosittelen myös tutustumaan tuohon Le Sserafimiin ja Aespaan.

Varsinkin Aespassa on jopa liian täydellisiä kaunottaria.

View: https://www.youtube.com/shorts/GoKsGnt86kU

View: https://www.youtube.com/shorts/BEZhcVR45xY

Blackpink teki myös juuri paluun ja siinä on myös uberhottiksia, varsinkin Jisoo ja Lisa.

20250718_163707.webp
Olisi pitänyt Unholanniemen tykistö olla käytössä tässäkin paikassa.

"Polttivat vainolaiset vieden kirkonkellon mukanaan."

Itäraja on vuotanut useasti.

Ristus sentään noita juutupe mainoksia. Aloin kattelemaan tuota M3 viteota niin hesarimainos 1/2, oomi mainos 2/2, koska upotetussa videossa aikaleima, niin heti uudestaan ennen kuin alkaakaan hesarimainos 1/2, oomimainos 2/2, katoin tuota työ-paikalla jo hetken, mihinkä mä jäinkään liikutin vähän eteenpäin hesarimainos 1/2, fazerimainos 2/2. Kokeilin onko tänne kirjautumisella vaikutusta niin ei, neljä mainosta ennen kuin alkaa ja heti kun liikuttaa slaideria, niin uutta tuplamainosta naamalle. Kun muualle upotettu noita tubeja, niin tuntuu tulevan enempi mainoksia.

Back
Ylös Bottom