Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Ole mies, nyt olet ylipainoinen pullaposki risuparralla. Näytät ihan murmelilta. Mieheksi tulet jos laihdutat 20 kiloa, ajat parran ja käyt parturissa. Ostat puvun, solmion ja valkoisen paidan ja uudet kengät. Sitten voit kutsua itseäsi mieheksi. Blokkaan sinut."

Sture Fjäder X:ssä. Hesarissa ihan hauska juttu Sturesta.

20250718_084006.webp
Kyllä tämä vähän sieluun sattuu.

Pyörätien jatkeen erottaa maalauksesta. Yliajettu Seepra on katkaistu puolesta välistä.

Noita on ainakin täällä korjailtu uuteen maaliin todella vähän. Varmaan muutakin tekemistä kaupungilla.

"Uuden lain myötä pyörätien jatke merkitään tiemerkinnöillä vain, jos ajorataa ajaville on osoitettu väistämisvelvollisuus liikennemerkillä."

Varmaan kun noita liikennemerkkejäkään ei ole tökitty 🤔

pääsis jo kotiin!

Minulla nimittäin ehkäpä lähes ensimmäistä kertaa tänä Suvena sunnitelmia!

ajattelin, että nopeasti vain kotonakäymässä ja kainaloiden ja naaman pesu ja vapaa-ajanvaatteiden vaihto ja sitten ydinkeskustaan pitsalle ja siitä luonnollinen jatkumo tuotteiden ääreen a-alueille!

tavoitteena nähdä molemmilla silmillä mahtollisimman paljon kesäisesti verhoutuneita NAISoletettuja

on nimittäin nämä kesämekkokelit ohi, ennen kuin huomaammekaan

myös loppu, on: lähellä

tavoitteena nähdä molemmilla silmillä mahtollisimman paljon kesäisesti verhoutuneita NAISoletettuja

Oishan se kiva nähdä naiskauneutta. 😌
Pitäs varmaan joskus liikkua muuallaki ku töissä ja salilla 😆
Ja tuolla salilla käy harvoin samaan aikaan naikkosia, toisaalta en käytä rillejä salilla, ni en kyl juuri näekkään 🙃

Oishan se kiva nähdä naiskauneutta. 😌
Pitäs varmaan joskus liikkua muuallaki ku töissä ja salilla 😆

Minä olen tälläviikolla liikkunut

olen käynyt työpäivän jälkn. kotona syömässä ja vaatteet vaihtamassas ja sitten luuhaamaan kylille
kotiin olen tullut takaisin noin 2030 ja sitten suihku ja uusi ruokailu ja maatappano

tälläviikolla tullu joka päivä polkupyöräiltyä 23-35km, luuhailun lomassa &työmatkapolkupyöräilyn
(30,23,35,23)

Liikenneynpyrästä poistuttaessa autolla hyvä muistaa, että sama kuin kääntyminen, eli valppaana sukkapukujen kanssa pitää väistää.

huomiselle luvattu kesämekkoa

mutta kesä on kyllä ohi koska ensimmäiset mustikat työmaaolosuhteissa jo syöty

Minä olen tälläviikolla liikkunut

olen käynyt työpäivän jälkn. kotona syömässä ja vaatteet vaihtamassas ja sitten luuhaamaan kylille
kotiin olen tullut takaisin noin 2030 ja sitten suihku ja uusi ruokailu ja maatappano
Mä en toisaalta tiiä mitä tekisin jossain kylillä, joten mitäpä siellä si kävis. 🤨

Back
Ylös Bottom