Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

noniin, tuota tuota, mitähän tuohon sanoisi

sanon vaikka, että: mitä Te Minusta luulette?

Minusta tuntuu, että Teillä aivan massiivisesti yliampuvat oletukset allekirjoittaneesta
eihän Hänen näköiset vosut etes katso meikämustalaisen päälle

Yours

huomattavan arkipäiväisemmätkään NAISet eivät ole minusta kinostuneita

nyt kun googletin iän niin Minähän olen sitäpaitsi täysi Papparainen hänelle

eihän Hänen näköiset vosut etes katso meikämustalaisen
Tykkää rentuista
nyt kun googletin iän niin Minähän olen sitäpaitsi täysi Papparainen hänelle
images

Astun sitte itse kun naiset ei näytä kiinnostavan..

noniin, tuota tuota, mitähän tuohon sanoisi

sanon vaikka, että: mitä Te Minusta luulette?

Minusta tuntuu, että Teillä aivan massiivisesti yliampuvat oletukset allekirjoittaneesta
eihän Hänen näköiset vosut etes katso meikämustalaisen päälle

Yours
No minkäs näkösiä miehiä sillä Hussilla on ollu, ni ei tunnu olevan suuria vaatimuksia hällä. 😎

Mulla on vanha Dyson joka on ihan paska eikä imuroi tikkuja ja heiniä jotka koirat tuo sisään.
Kehtaako sen vielä myydä 🤔

Pakko ostaa uusi imuri että saa siivottua

Yksi työkaveri jututti hetken Jannia jossain tapahtumassa. Sanoi että sen keskustelun perusteella ei ihmetelllyt tippaakaan sen hetkistä sinkkustatusta kun älynlahjojen vaikutelma oli kuin vasemman jalan saapaalla.

Mulla on vanha Dyson joka on ihan paska eikä imuroi tikkuja ja heiniä jotka koirat tuo sisään.
Kehtaako sen vielä myydä 🤔

Pakko ostaa uusi imuri että saa siivottua
Ehkä tukos? Meillä dysonin varsi-imuri sekä lattiamallinen normidysoni, ja hyvin irtoo vaikka matot lattiasta. Varsi-imuri vaan välillä vetää tiivisteen ohi imuaukkoon ja tukkeutuu. Sen ku kaivaa auki ni avot.

Näin lämpimällä ei oikein ns tavallinen ruoka päiväsaikaan maistu. Tästä tietysti seuraa hieman myöhemmin hillitön mieliteko kaikenlaisia herkkuja kohtaan! Nytkin vastoin parempaa tietoa tuli ostettua jäätelöä, limua ja (lisää) kaurakeksejä, kaapissa taitaa olla vielä entistä riisisuklaata ja suolapähkinöitäkin... pöhöolo jatkuu siis.

Näin lämpimällä ei oikein ns tavallinen ruoka päiväsaikaan maistu. Tästä tietysti seuraa hieman myöhemmin hillitön mieliteko kaikenlaisia herkkuja kohtaan! Nytkin vastoin parempaa tietoa tuli ostettua jäätelöä, limua ja (lisää) kaurakeksejä, kaapissa taitaa olla vielä entistä riisisuklaata ja suolapähkinöitäkin... pöhöolo jatkuu siis.
Mulla ei valitettavasti ole ongelmaa ettei ruoka maistuis kelistä riippumatta. 😬

huhhuh ja vielä kerran huhhuh mikä lapon hinta

täytyy harkita todella tarkasti, ennen ostopäätöstä
Minä ostin tämän ja Havukruunun lapon yhteensä 66 euroa taisi olla eihän tuo nyt kovinkaan paha yhteensä 7 kpl laatuorkesterja näkee livenä, joista toki n. puolet ne miksi tästä huvista maksaa ja loput kaupan päälle.

Minä ostin tämän ja Havukruunun lapon yhteensä 66 euroa taisi olla eihän tuo nyt kovinkaan paha yhteensä 7 kpl laatuorkesterja näkee livenä, joista toki n. puolet ne miksi tästä huvista maksaa ja loput kaupan päälle.

Minulla menee se vakavan harkinna raja kolmessakympissä

48 olisi tampereen hinta joka kuulostaa, hyvinhyvin, törkyiseltä

ja Minua ei sinällään kinosta tarjonnasta kyn yksi(1) Org.Esteri jossa laulaa Manne

Back
Ylös Bottom