Kyllä minulta kuka tahansa, joka kyykkää tuon 21*120kg, arvosanan vahva. Alkaa pyörryttämään yli 10 toiston sarjat millä tahansa painolla. Mutta minä olenkin heikko ja #plöcö.vahva nainen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä minulta kuka tahansa, joka kyykkää tuon 21*120kg, arvosanan vahva. Alkaa pyörryttämään yli 10 toiston sarjat millä tahansa painolla. Mutta minä olenkin heikko ja #plöcö.vahva nainen
Jos ei henki lähde, niin paljonkohan maksaa kolaroida tolleen isommin Nordschleifella?Jos kaiteiden korjaus maksaa melkein 160e/metri ja radan sulkeminen 1350e/tunti niin siinä tulee äkkiä aika iso lasku. Plus työmiesten palkat, turva-auton palkka, hinaukset ja alvit. Ja vakuutus ei tietenkään korvaa autoa jos tuolla sen rikkoo.
Pitää tosiaan olla ihan oma vakuutus ringille, just selvitin ja osassa vakuutusehtoja on mainintoja, että vakuutus ei kata vahinkoja yksisuuntaisilla, kaksikaistasilla maksullisilla moottoriteillä Saksassa tms joita on tosiaan tuo yks. Tai sit omavastuut on isompia.En tiedä miten homma toimii, mutta pienellähän tuosta selviää jos vaan nuo (ja henki ja terveys säilyi). Eli oma auto menis omasta jostain radalle otetusta vakuutuksesta ja sitten Porsche samasta tai sen kuskin vakuutuksesta. Mutta jos esim joutuis maksamaan toiselle uuden Possun tötöilyn takia, niin sitten meneekin muutama satatonnia… Tuolla ei varmaan normi liikennevakuutukset ja kaskot päde?
En tiedä millanen onnettomuus, redditistä noita laskuja (radalle) löytyy.Jos kaiteiden korjaus maksaa melkein 160e/metri ja radan sulkeminen 1350e/tunti niin siinä tulee äkkiä aika iso lasku.
En tiedä missä tämä mutta siis ainakin täällä päin jos ei ole vapaana ne viedään asiamiespostiin esimerkiksi K-Cittariin tai vastaavaan. Onko sitten eri käytännöt vai mikä homma.
Jeah. Salilla klo 5, siitä töihin. Hyvin on tilaa aamusin. Ei ollu ees valot päällä ku menin.Olin tänään salilla vähän yli kuusi. Oli kyllä yllättävän miellyttävää heti sen jälkeen, kun sain itseni sängystä liikkeelle 5:28. Salilla oli koko treeniaikana yhteensä vissiin neljä muuta ihmistä, joten hyvin nousi muistiin se, että miksi minä tykkään aikaisesta treeniajasta.
Eli nyt pakkorutistus tästä itselle rutiini.
Kuulostaa jokseenkin merkilliseltä. Olen siis tehnyt tuota automaattien täyttöä aiemmin ja tuo ainakin toimintatapa, että jos se paketti ei sinne mahdu joko kokonsa tai täynnä olevien lokeroiden vuoksi niin se siirretään asiamiespostiin, josta sen voi sitten noutaa, kun sinne hyllyttävät. Kenties voisit asiakaspalvelun kautta laittaa viestin, että voisivatko toimia tällä tavoin, että siirtävät sinne noudettavaksi?Tuollainen oli aikaisemmin aivan mahdollista, mutta se taisi olla sitä aikaa, kun Posti ei ollut vielä parantanut palvelujaan. Noutopiste olisi sen automaatin lähellä, mutta paketti taitaa pötkötellä terminaalissa odottelemassa. Eilen kävelin automaatin ohitse ja sieltä oli parhaillaan joku rouvaoletettu hakemassa pikkupakettia, joten tänään oletettavasti ainakin joku saa lähetyksensä.
Kuulostaa jokseenkin merkilliseltä. Olen siis tehnyt tuota automaattien täyttöä aiemmin ja tuo ainakin toimintatapa, että jos se paketti ei sinne mahdu joko kokonsa tai täynnä olevien lokeroiden vuoksi niin se siirretään asiamiespostiin, josta sen voi sitten noutaa, kun sinne hyllyttävät. Kenties voisit asiakaspalvelun kautta laittaa viestin, että voisivatko toimia tällä tavoin, että siirtävät sinne noudettavaksi?
Briteistä ja Kiinasta tilannu tavaraa, ne on aina kyl tullu kiitettävästi perille. Mut kai toi aina on lottoomista. Suomen posti ny on surullisen kuuluisa, niin eiköhän muilla mailla samaa ongelmaa.Ameriikan tuotteen saaga ei ole vielä päättynyt. Minulla ei ole vielä uuden lähetyksen seurantanumeroa... mutta oletettavasti postittavat uuden erillisen lähetyksen, ei sitä samaa joka palautui heille... en ole vielä kinunnut edellisen selvityksen rahoja takaisin tullilta, kun ei nyt tiedä millä seurantanumerolla siellä on uusi lähetys tulossa.
Kai tämän kaiken tarkoitus on varmistaa, että ihmiset tilaavat vain ja ainoastaan EU-maista.