Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minun FedExin pitäisi saapua vihdoin huomenna. Ensimmäisen ilmoituksen mukaan klo 8-17 välillä. Toisen mukaan klo 8-22 välillä. Kyttään koko päivän 👀
Ja mikäli vanhat merkit pitää paikkaansa niin klo 7 tulee viesti että et ollut paikalla kun FedExin ninja kävi huomaamatta paikalla ja joudut hakemaan sen lähimmästä noutopisteestä...Forssasta.

katso liitettä 272129

Koska #perintoloppuu on kehiteltävä muita rahoitusratkaisuja. Päätin aloittaa taidemaalauksen, ja valitsin nimenomaan abstraktin esitystavan, koska kaikkihan sitä osaavat töhertää!

Ensimmäinen valmistunut teos on sekatekniikkaa (guassi ja muste) ja sen nimi on Kannas 1944.

Hintatarjouksia otetaan vastaan.
Nyt on kyllä hieno! Mullakin tulee vähän kung Fu vivahde, ehkä kun tuo on vähän oriental tyylillä tehty. Jos tuo on suuri niin voisi sopia mun olohuoneen seinälle 🤩

Maasta olen ottanut 200 tasan ja kyykkyenkka on muistaakseni 140.
Ja reenivuosia se reilu 30.
Ei toki jatkuvasti kovinkaan tavotteellista, mutta että kuka vaan pikku reenillä, niin ehkä ei.
Kyykys lähes kaikilla pettää pää paljon ennen voimia.
Mutta mä oon ehkä huono sanomaan, on niin vääristyny toi näkemys. Exäki ku penkkas naisena sen 130kg parin vuoden reenillä. Ja omia tuloksia pitäny huonoina, vaikkei ne ny kai niin ole. 🤨👀

20250707_164332.webp
Toinenkin tuli valmiiksi.
Taiteilu on yllättävän väsyttävää hommaa, onneksi kohta pääsee (taas) nukkumaan.

Ps. Jos henkilökohtainen Tsykiatrini näkisi nämät, niin lisäisikö vai vähentäisi lääkitystäni 🤔

katso liitettä 272129

Koska #perintoloppuu on kehiteltävä muita rahoitusratkaisuja. Päätin aloittaa taidemaalauksen, ja valitsin nimenomaan abstraktin esitystavan, koska kaikkihan sitä osaavat töhertää!

Ensimmäinen valmistunut teos on sekatekniikkaa (guassi ja muste) ja sen nimi on Kannas 1944.

Hintatarjouksia otetaan vastaan.
En tiedä johtuuko taiteilijasta, mutta mä jotenkin saan tästä sellaisen, että ruskea hahmo makaa kuolleena ja harmaa kissamainen olento syö sitä sen ruumista aloittaen lantio-pakaraseudulta.

katso liitettä 272133
Toinenkin tuli valmiiksi.
Taiteilu on yllättävän väsyttävää hommaa, onneksi kohta pääsee (taas) nukkumaan.

Ps. Jos henkilökohtainen Tsykiatrini näkisi nämät, niin lisäisikö vai vähentäisi lääkitystäni 🤔
Minä määräisin lisää. Jotain päätä sekoittavaa lääkitystä. Se auttaa tekemään taidetta.

Toki se taide ei ole enää yhtä hienoa sitten kun vaikutus lakkaa.

Jlauta. Sänky todellakin saapui.

Ihan uusi. Nus*imaton.

Tästä voisi laittaa pienen arvauskilpailun pystyyn, kuinka kauan tämä neitseellinen tilanne jatkuu/säilyy.

Lähimmäksi arvanneelle palkintona klassinen lounas Huhtapupissa.
Kyllä se nyt on tällä viikolla korkattu. Sumnuntaina.

Sumotyylillä ja remmeillä maasta nappaa 150kg tyttösetkin, mutta kyykky on ihan eri vaikea.
Jep. Jätetään kuitenkin remmit pois, kun puhutaan voimanostosta eikä mistään sirkustempuista.

150 kg kyykky vs. mave on vähän kuin vertaisi 4 metrin tulosta seiväshypyssä ja pituushypyssä.

Alkuperäinen aihe taisi olla Krista Tervon kyykkytulokset. Löytyi ig:stä video 21*120 kg kyykystä ja olivat joko kisasyvyisiä tai hyvin lähelle (huono kuvakulma, josta ei nähnyt tarkasti lonkkanivelen yläpintaa suhteessa polveen). Ei näyttänyt olevan mitään vieteripukua päällä, joten alkaa olla sellainen sarja, jota ei ihan kuka tahansa mieskään tee. Joten voinee todeta, että vahva nainen ja mikä tärkeintä, kova heittämään moukaria.

Back
Ylös Bottom