Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Rasvaimulla lähtee ja vissiin aika paljon pysyväisvaikutustakin kun solujen määrä vähenee.
Se ois varmasti toimiva ja pysyvä, ainoa vaan kun kuitenkin sellainen kajoava toimenpide.
Olen kyllä sitäkin vakavissaan miettinyt, onhan se tavallaan järjetöntä mutta toisaalta miksei.

Se ois varmasti toimiva ja pysyvä, ainoa vaan kun kuitenkin sellainen kajoava toimenpide.
Olen kyllä sitäkin vakavissaan miettinyt, onhan se tavallaan järjetöntä mutta toisaalta miksei.

Älä ny hyvä mies vakavissas, eihän sulla edes ole mitään mahaa. Olis varmaan lääkäri notta et ole tosissas.😅

Älä ny hyvä mies vakavissas, eihän sulla edes ole mitään mahaa. Olis varmaan lääkäri notta et ole tosissas.😅
Kyllä sitä on ja se on oikeastaan turhauttavinta kun nytkin raapinut 14kg parin vuoden takaisestä fläsää pois niin kessi on ja pysyy, toki vähän pienenee mutta kuitenkin.
Painoahan saa vedettyä alas mutta kun näyttää suunnistajalta joka nielassut futiksen niin onhan se vähän tai aika paljonkin hölmöä.

Mulla ylipäätään koko treenaaminen alkoi 11v sitten siitä kun maha alkoi vituttamaan, geneettinen juttuhan sekin, paska lappu sattui siinä käteen.
Tiedostin jo silloin asian hankaluuden kun se lähtee viimeisenä, siksi ajatus oli saada lihasmassaa ettei näyttäisi siltä suunnistajalta.
Kukaan ei varmaan ylläty kun kerron myös lihasmassan kasvun suhteen käteen osuneen myös vähän huonompi arpa, toki 39v iässä kun alkaa näihin hommiin niin sekin on jo omalla tavalla lisähaaste eikä helpota asiaa minkään suhteen.

Voin kyllä sanoa tehneeni asian eteen aivan kaiken, ei ole yhen yhtä asiaa mitä voisin vielä parantaa. Viimeinen on kun olen ollut 1,5v vetämättä tippaakaan holia, ei voi kukaan sanoa että sen takia ei katoa.

On tuullut.
#naapuriapu

Kävin pyytämättä ja yllätten, kun on wehkeet ja taidot.
Pääseepähän naapuri sitten mökille tullessaan perille asti.

IMG-4087.jpg

IMG-4088.jpg

#naapuriapu

Kävin pyytämättä ja yllätten, kun on wehkeet ja taidot.
Pääseepähän naapuri sitten mökille tullessaan perille asti.

IMG-4087.jpg

IMG-4088.jpg
Nykymaailma on niin hullu että saattaa saada tuollaisesta pyytämättömästä avustakin pahimmillaan kuraa niskaan.
"minä oisin tehnyt siitä purjeveneen maston ja sinä katkoit pätkiksi"

Nykymaailma on niin hullu että saattaa saada tuollaisesta pyytämättömästä avustakin pahimmillaan kuraa niskaan.
"minä oisin tehnyt siitä purjeveneen maston ja sinä katkoit pätkiksi"
Kävi mielessä, mutta otin riskin.

Back
Ylös Bottom