Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kylläpäs nyt tippuu rahaa tililille monesta suunnasta. Tuo pienimuotoinen 'hallitusammattilaisuus' on oikeastaan aika tuottoisaa verrattuna käytettyihin kaloreihin. Toki joutuu istumaan kokouksissa.

Onneksi on veroja, mitä maksaa niin ei tule ongelmia rahojen kanssa. Yleensä palautuksia, mutta nyt mokasin vähän.

Onko sylvi ulkoiluttanu macaa valjaissa?

1751612232006.webp

onko yksi toimitus viemäriverkostoon, eli ns. #palkallinen

Ollu viimeinen kuukausi sellaista haipakkaa että syöny huonosti, työreissua ja muuta. Maha kasvanu aineenvaihdunta. Normaalisti tulee cacca kellontarkasti yhdeksän aikaa. Nyt ei tule. Tullee virka-ajan ulkopuolella.

Tai 150kg. Harvoin näkee edes päälle 130kg kyykkyjä, kun katsoo koko salilla treenaavaa miesväestöä.
Tässä on minun mielestä tapahtunut iso muutos 20-25v aikana. Takavuosina oli ihan arkipäivää että kyykkysarjoja otettiin +150 kilolla, yli 200kg sarjapainot alkoi olla harvinaisempia.
Sama muutos on kyllä tullut itselläkin, vammat haittaa sen verran pahasti kyykkäämistä ettei kykene lähellekään edes sellaisiin rautoihin joita rutiininomaisesti käytti jo 18-19v ikäisenä hyvin lyhyellä treenitaustalla. Edellisestä kerrasta edes 130kg niskassa on siitäkin jo 5-6v aikaa.

On silti tullut yhdyttyä.

Lomalla pitää coittaa olla yhtymättä ja cescittyä cuntoiluun ja nuccumiseen.

edit Mikähän siinä että yhtyminen ajoittuu yleensä myöhäis iltaan tai yöhön. Eihän siinä ole järjen hiventä? Päivällä pitäis suorittaa. Toki pienten lasten isänä ei päivällä onnistu.

Tiedotus kesälomareissuileville, mökkeileville ja kaikille muillekin joilla on jonkinlaista elämää kodin ulkopuolella: Tilatkaa tuotteenne automaattiin vasta sitten, kun olette jälleen lähestymässä automaattianne.

"Lähetyksen toimitus voi viivästyä päivällä. Automaatissa ei ole vapaana sopivan kokoista lokeroa. Lähetys toimitetaan lähimpään vapaaseen noutopisteeseen. Lähetyksen toimitus voi viivästyä päivällä."

kyllä Minä sanoosin, notta, jokaisella ilmoitetusta mitasta pärjää vallan mainiosti

näläkä: huutava

semmoista kurnutusta kuulluu vatsastani

Mulla on uusi inhokkisana! (ja niitähän muuten riittää..)

Bowli!
Miksi joku on keksinyt kutsua ruoka-annosta syvällä lautasella kulhoksi?

Tulis se vitun meteoriitti.

1000024006.webp

Olin aivan varma, että nyt on lelu jota tuo ei saa hajalle. Ei voi saada. Mutta ei siihen sit lopulta tarvittu ku 10min puhelu jonka aikana se sai 185/55/16 renkaan revittyä paskaks. Tuollahan on jumalauta mitälie kevlaria ja metalliaki sisällä.

Back
Ylös Bottom