Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun naamalla ei pelkoo että kukaa tulis jutteleen 😁 ei kuntokaa pelasta. Ei edes moikkailla 🤔
Todella harvoin myös minullekkaan, toisaalta en edes halua ja mieluummin välttelen kontakteja ja käyn vielä sellaisiin aikoihin ettei ole muitakaan kuin tietyt vakiokasvot.
Tämän naisen kanssa käyty muutama vuosi samoihin outoihin aikoihin reenaamassa, eka sanallinen tervehdys (hei, moi, huomenta yms.) alkoi tulla ekan vuoden jälkeen ja nyt kun melkein 3 vuotta mennyt niin eskaloitui ihan keskusteluksi, jo.

Itse en ala senkään takia koskaan juttelemaan kun en halua häiritä toisen tekemisiä tai olla tunkeileva, sitten jos syystä tai toisesta alkaa keskustelu luontevasti niin toki.
Samaan aikaan käy ne tietyt vakiohenkilöt ja vaikka jotkut jo yli 10v takaa samalla salilla tuttuja naamoja niin ei taida olla kuin pari kenen kanssa ihan puhumalla puhuu.

Tavoite offarilaisille. Sylvillä vielä 32 vuotta tuohon ikään.
Näyttää siinä Taistolla olevan Helmi kermalikööri urheilujuomana (tai vähintään -pullona).

1000010209.webp

Hyvä! Ehkä tässä on useampi näitä pitkän iän ja hyvän kunnon salaisuuksia samassa.

Todella harvoin myös minullekkaan, toisaalta en edes halua ja mieluummin välttelen kontakteja ja käyn vielä sellaisiin aikoihin ettei ole muitakaan kuin tietyt vakiokasvot.
Tämän naisen kanssa käyty muutama vuosi samoihin outoihin aikoihin reenaamassa, eka sanallinen tervehdys (hei, moi, huomenta yms.) alkoi tulla ekan vuoden jälkeen ja nyt kun melkein 3 vuotta mennyt niin eskaloitui ihan keskusteluksi, jo.

Itse en ala senkään takia koskaan juttelemaan kun en halua häiritä toisen tekemisiä tai olla tunkeileva, sitten jos syystä tai toisesta alkaa keskustelu luontevasti niin toki.
Samaan aikaan käy ne tietyt vakiohenkilöt ja vaikka jotkut jo yli 10v takaa samalla salilla tuttuja naamoja niin ei taida olla kuin pari kenen kanssa ihan puhumalla puhuu.
Sama vika, reenaamas käyn, enkä seurustelemas. Ulkonen habituskaan ei anna kuvaa, että lähestykää 😁

Oon ajatellut vaihtaa syksyllä kylän parhaaseen voimasaliin jossa treenaa kaikki jääkaappi-pakastimet
Siel on si kauhee ähinä ja puhina ku ukot istuilee sarjatauot ja juoruaa 😁

Paras kommentti minkä kuullu, osteopaatti kutsu mua vesipuhveliks 😅
En ihan täysin usko sitä pelkäks kehuks, vaikka sillo enempi lihaaki oli 🫣

Minä ja mun ihmetyksen aiheet.
Kiirehörppijä, henkilö jolle tulee a i n a samaan kohtaan ruokataukoa kiire ja alkaa sellainen nopea hörppiminen ja kiire lähteä pois jolloin loput kiirehörpyt menee liikkeessä.
Ihmettelen vain aina ihmisten tietynlaista toistuvaa käytöstä, mitä varmasti löytyy myös itseltä ja kaikilta.

Yritän aina mennä salille semmoiseen aikaan, et muut on töissä tai nukkumassa. Ei kiinnosta jutella eikä katella.
Omalla salilla on arkisin jo ennen 06 sama porukka ja viikonloppuisin samaan aikaan toinen, ei olla ainoita.
Toinen paras aika on mennä päivällä 13-14 aikaan, ennen sitä ja sen jälkeen on aina enemmän. Keskellä yötä toki hiljaista mutta itsellä ei puhettakaan mennä 18 jälkeen mihinkään riehumaan.

@punaniska latoin hajuvettä -> menen kuntoilusalille

sisäisesti laitoin kreatiinia #kaikkikeinotkäytössä

Mä oon kanssa askarrellut.
Siinä on miettimistä mitä.

Huomennakin taitaa sataa, pitäisi ulkona päästä prkl maalaushommiin, onneksi torstai-perjantai edes näyttää paremmalta.

Liitteet

• 20250624_132047.webp
    20250624_132047.webp
    122,2 KB · Katsottu: 44
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom