Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siinä hän nyt on.
Vähän pitää askarrella tasoa vielä.

IMG-3935.jpg

Koko keittiöhän on menossa vielä uusiksi, mutta on pari muuta hommaa ennen sitä.

Mun pitäs keksiä joku harrastus itelle, toisaalta ei kyllä kiinnosta mikään.
Venettäkin taas miettinyt mutta todennäköisesti kyllästyisin siihen nopeasti, kun en ole edes innokas kalastamaan. Sillä vois retkeillä mutta ekan telttayön jälkeen olisi varmaan sekin kiintiö täynnä, niin isot paatit missä mahtuu yöpymään taas vaatii jo vaivaa ihan liikaa.
Sosiaaliset jutut on ihan poissuljettua, ei jaksa ei pysty ihmisiä.

E: Jostain tuli yhtäkkiä sinolin tuoksu yksi päivä nenään, siitä tuli veneily ja lapsuus mieleen kun sitä käytettiin keittolevyjutussa veneessä (mikä lie sen nimi onkaan)
Ei nyt ihan niin parhaita muistoja, voin kertoa ettei 14-15v juniori ollut ihan innokkain lähtemään viiikonlopuksi vanhempien kanssa veneilemään kun ihan muu märkä mielessä.

Leolla ollut kirjanpito sekaisin, kuin ErikoisliikeMiehillä konsanaan Tai Masan dieetti.
Mielestäni nyt kyllä Leon pitäisi Ripittätyä Sylville.

Ammattilainen tilaa netistä laatukamaa.

Sitten heidän logistiikka kusee ja saa lopulta 6kpl 3kpl hinnalla.

Niin siis nyt on kuusi paitaa v-aukolla. 🧐

Edit. Ja kaikki mustia. Kukahan tässä kaupassa lopulta oli se voittaja.
No tilaa tilaa, mutku on tämmönen lihava kääpiö ja jos keskilaatuinenkama maksaa tyyliin 50e/paita ilman vaihto/palautusoikeutta niin....parempi käydä kokeilemassa.

No tilaa tilaa, mutku on tämmönen lihava kääpiö ja jos keskilaatuinenkama maksaa tyyliin 50e/paita ilman vaihto/palautusoikeutta niin....parempi käydä kokeilemassa.
Niin siis tuo oli sarkastinen tarina. Nyt tosiaan 6 mustaa samanlaista paitaa.

En olis tarvinnut. ”Halavala” tietty sai.

Mulla on maila aina ylhäällä kun avaan internetin.

Yleensä joku syöttää kuitenkin suoraan lapaan.

Koska huono huumori on parasta huumoria.
Huumoria se huonokin huumori on .

Vähän niinku kulttuuria se juomakulttuurikin on. #vokot

näinhän se on, Minä en missään nimessä harrasta korkeakulttuuria vaan matala

Mun on pakko lopettaa vissiin kiristelyt, taannoin kun olin melkein tyhjällä salilla jumppailemassa niin ihan viereen tuli puuhastelemaan tosi timmi ja nätti pirkko. Ei siinä mutta se alkoi juttelemaan niitä näitä, pakko johtua jostain näihin liittyvistä.

Oikeasti tässä pohtinut miksi rääkkää itseään, aiemmin asetetut tavoitteet on saavutettu. Tosin toi stanan kessi ei vaan häviä mihinkään ja miettinyt katsoisko kumpi lähtee ennemmin, järki päästä vai läski siitä.
Mun naamalla ei pelkoo että kukaa tulis jutteleen 😁 ei kuntokaa pelasta. Ei edes moikkailla 🤔

Back
Ylös Bottom