Ny bada bastu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä siinä retkahdusriski kasvaisi jos kaljaa joisi. Katsotaan kaljoittelua myöhemmin. Nyt pitää vaan sinnitellä hetki (1-2kk). Sitten kun ns normielämä alkaa jalan tervehdyttyä niin voi kokeilla sivistyneesti pari olutta ottaa.Normaalisti sanoisin että juo kaljaa, mutta se laskee estoja eikä ole nikotiinille ollenkaan korvaava tuote.
Kaikki pitää tasapäistää huonoimman mukaan. Sehän motivoi niitä jotka pärjääVoi Jeesus mitä kommareita
katso liitettä 271498
Oli kyllä tosi kova veto et heitit ne sängyn alta löytyneet menemään. Voin kuvitella miten oma selkäranka olis katkennu tolla hetkellä.Kyllä siinä retkahdusriski kasvaisi jos kaljaa joisi. Katsotaan kaljoittelua myöhemmin. Nyt pitää vaan sinnitellä hetki (1-2kk). Sitten kun ns normielämä alkaa jalan tervehdyttyä niin voi kokeilla sivistyneesti pari olutta ottaa.
Minulla on tuo sama, että en uskaltaisi nyt käyttää "nautintomielessä". Siitähän tuo aikoinaan lähti ja lopputuloksena meni 1 purkki vuorokaudessa pahimmillaan vieläpä vahvoja pusseja.Jos ihan näin toverillisessa hengessä kuvailen oman lopettamiseni vajaan 15v takaa.
Se oli joku kevät-kesäinen saunareissu, kun istuin yksin pikku hönössä ulkona röökillä ja päädyin ajatusketjuun, että miten tällainen nikotiininperkele hallitsee minua enkä minä sitä. Sitten alkoi oikein vituttamaan, miksi näin on ja siitä sitten päätin, että ei hallitse enää. Ja kyllä, olen aika lailla jääräpäinen.
Meni joku reilu 5v, kunnes uskalsin polttaa sikarin nautintomielessä ja sillä tiellä ollaan. Nyt minä halllitsen tätä suhdetta ja sikari palaa nautinnon vuoksi, ei tavan tai riippuvuuden. Ei joka päivä, eikä aina joka viikkokaan, joskus kuukaudenkin taukoja.
Tsemiä sinne ja ajatuksen tasolla, vaikka helpommin sanottu kuin tehty, päätä olla vihainen sille nikotiinille ja ottaa ohjat omiin käsiin.
Joo, nollalinja on ainoa oikea tossa kohtaa. Mainittakoon, että (kunnon) sikareita poltetaan poskareina ja ovat täysin eri eläin siinä mielessä. En koskaan enää aio keuhkoihini savuja vedellä, enkä huuleen tunkea mustaa kultaa.Minulla on tuo sama, että en uskaltaisi nyt käyttää "nautintomielessä". Siitähän tuo aikoinaan lähti ja lopputuloksena meni 1 purkki vuorokaudessa pahimmillaan vieläpä vahvoja pusseja.
Hyvä, että pystyt nykyisin kohtuukäyttöön. Sillä tuskin kovin pahaa vahinkoa terveydelleen tekee. Omassa tapauksessa en usko "kohtuukäytön" tai viihdekäytön olevan mahdollista ainakaan moneen vuoteen. Nollalinjalla siis tuon suhteen.
Ai siis KTM:n Super Duke? Itellä oli joskus, on kyllä hauska prätkä. Voin jotenkin kuvitella Sylvin ajamassa ja Masan takana.Nyt puuttuu enää se SD.
Olen jo aivan rakastunut
#perintoloppuu
Olen myös samaa mieltä, että oli kova veto. Toisaalta nykyään noita nikotiinipusseja saa haettua lähikaupasta vaikka nyt heti, eli periaatteessa se saatavuus ei koskaan ole rajoittava tekijä retkahdukselle. Mutta kieltämättä tämä lopetus on vähän vahvistanut itsetuntoa ja salaa olen ylpeä itsestäni. Oma moka kun aikanaan alkoi käyttämään, mutta toisaalta kova suoritus päästä eroon 15v käytön ja voimakkaan riippuvuuden jälkeen.Oli kyllä tosi kova veto et heitit ne sängyn alta löytyneet menemään. Voin kuvitella miten oma selkäranka olis katkennu tolla hetkellä.
Ei tarvi olla mitenkään salaa ylpeä. Toi oli oikeesti isomunaista hommaa nakata ne menemään. Kuka tahansa entinen tai nykyinen nikotiiniriippuvainen ymmärtää miten helppo tossa olis ollu retkahtaa. Hyvää duunia, pysyt vaan kovanaOlen myös samaa mieltä, että oli kova veto. Toisaalta nykyään noita nikotiinipusseja saa haettua lähikaupasta vaikka nyt heti, eli periaatteessa se saatavuus ei koskaan ole rajoittava tekijä retkahdukselle. Mutta kieltämättä tämä lopetus on vähän vahvistanut itsetuntoa ja salaa olen ylpeä itsestäni. Oma moka kun aikanaan alkoi käyttämään, mutta toisaalta kova suoritus päästä eroon 15v käytön ja voimakkaan riippuvuuden jälkeen.
Nikotiinia olen kai aina käyttänyt jossain määrin "fiiliksen säätelyyn" tai siis näin itse ainakin ajatellut tekevän. Kun on hyvä fiilis, niin pussia huuleen sitä korostamaan ja kun on huono fiilis niin pussia huuleen sitä huonoa oloa laimentamaan. Sitten myös tylsyyteen, vitutukseen, väsymykseen jne. On mukamas jotain "tekemistä" kun käyttää. Ei se mitään tekemistä ole. Eli lopputulemana riippuvaisen elämä on pelkkää nikotiinipussin suuhun tunkemista. Ei hyvä. Sitten perustelee itselleen, miten ei juuri nyt voi lopettaa...on sitä ja tätä ja työkin on tylsää/paskaa niin ei mitenkään voi just nyt lopettaa. Ja muutenkin stressiä jne niin ei voi lopettaa.
Tuokin on minusta joku ihme myytti, että nikotiini lievittäisi stressiä. Joillain ehkä, mutta minulla toisinpäin. Kroppa täynnä nikotiinia ja sydän hakkaa hulluna, niin ei mikään ihme että on "stressiä". Ja sitä stressiä sitten yrittää lievittää nikotiinilla, vaikka se on yksi stressin aiheuttajista. Uuden naistuttavuuden kanssa koko ajan miettii koska saisi seuraavan nikotiiniannoksen huomaamatta, kun tiedostaa, että eihän se toinen sitä tietenkään hyvällä katso. Ja miksi katsoisi hyvällä. Yrittää sitten salassa työntää pussia huuleen "jäämättä kiinni". Joskus varmaan lähtenytkin kotiin jollain tekosyyllä, että pääsisi laittamaan pussia huuleen. Sairasta. Aivan kuin olisi narkkari. Ja sitähän tuo meno tavallaan olikin, vaikka nikotiini ei ehkä maailman vahvin myrkky ole. Myrkky ja päihdeaine se kuitenkin on ehdottomasti.
Ja sitten muiden käyttäjien kanssa keskustellaan, miten pelkkä nikotiini "ei ees oo haitallista" ja siten perustellaan käyttöä. Hoetaan miten vaikeaa on lopettaa ja kuinka nikotiinista eroon pääseminen on yhtä vaikeaa kuin heroiinista vieroitus. Ilman, että edes kunnolla yritetään lopettaa. Monen suusta kuullut perusteeksi (myös minun) ettei voi lopettaa kun työ on niin kurjaa ja töissä kaikki muut käyttää. Sitten löydetään parempi työ ja käyttö jatkuu jollain toisella verukkeella. Itsehän lopetin melko nihkeässä elämäntilanteessa. Päätynyt täysin väärään työhön ja asun lähiöslummissa josta haluaisin pois (muutto pian kylläkin). Sinkkuna myös ja yksinäistä on elämä pitkälti muutenkin. Alkuun pystyi lievittämään nikotiininhimoa liikunnalla ja uudella harrastuksella, mutta nyt tosiaan liikuntakyvyttömänäkin pian viikon. Uusi harrastuskin jää pois pitkäksi aikaa, todennäköisesti lopullisesti. Silti pysynyt kuivilla, vaikka vaikeaa on.
Voi hitto, saa nähdä tuliko tehtyä kaupat rivarista
Tarjosin yhdestä näppärästä kaksiosta, olin neljäs tarjoaja. Yksi yh mamma tarjosi enemmän mutta sen talosta otettiin vasta kuvat ja menossa ens viikolla vasta myyntiin. Että saako edes lainaa uuteen kun ei tiedä milloin saa taloa myytyä.
No tuleepa taas tekemistä![]()
nikotiiniriippuvainen
Mä pienempänä tykkäsin tupakan hajusta. Varsinki jonku piipputupakan tai sätkätupakan hajusta, siinä oli jotain mukavaa. Sitten aloin ite polttamaan teininä, ja sen jälkeen kun lopetin jokainen tupakka ja tupakoija on kyllä alkanut haisemaan pahalta. Jännä ilmiöHämmästyttävän moni tupakoitsija/nuuskaaja ei tätä myönnä muille tai ehkäpä edes itselleen. "Kyllä mä pystysin lopettaa ihan millo vaan, mutta en nyt haluu".
Tupakointi/nuuskaaminen on ÄLLÖTTÄVÄÄ ja tupakoitsijat HAISEVAT KUVOTTAVALLE.
Kaikki pitää tasapäistää huonoimman mukaan. Sehän motivoi niitä jotka pärjää![]()
Mä pienempänä tykkäsin tupakan hajusta. Varsinki jonku piipputupakan tai sätkätupakan hajusta, siinä oli jotain mukavaa. Sitten aloin ite polttamaan teininä, ja sen jälkeen kun lopetin jokainen tupakka ja tupakoija on kyllä alkanut haisemaan pahalta. Jännä ilmiö![]()
jumalauta
jonnet vetää moottoritiellä kevareilla keula pystyssä
nuoriso ei olekaan täysin pilalla