Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei viitsinyt kauan rantasaunan kuistilla istua munasillaan kun järveltä puhalti sen verran.Tuulee håmöna
#olo
Meillä kipuiltiin ehdottomasti eniten 8. Luokalla. Muutama tytön äiti sanonut silmiä pyritellen että jep... 8... kyl ne sit opiskeluihin mennessä rauhoittuu.Seiskalla olin kiltti ja ahkera, kasilla iski murrosikä (ei kiinnosta, ei huvita) ja ysillä palasin normaaliin mennäkseni lukioon![]()
Just rupesin miettimään mihin oon laittanut neMuistakaa preservatiivit.
Täsmälleen samat askelmerkit meilläkin. Kasiluokan aika hirmuista kuohuntaa ja sen jälkeen tyvär palasi takasin raiteilleen.Meillä kipuiltiin ehdottomasti eniten 8. Luokalla. Muutama tytön äiti sanonut silmiä pyritellen että jep... 8... kyl ne sit opiskeluihin mennessä rauhoittuu.
Heitin heidät uimarannalle juhlimaan ja soittivat autossa musaa... Kiss - i was made for loving you ja Mr. President - Coco jambo. Piti kysyy että eikö ne oo tehny maailmassa uutta musaa 25vuoteen kun melkeinpä samat ränkytykset soi kun itse aikanaan päättelin koulujani.
Täsmälleen samat askelmerkit meilläkin. Kasiluokan aika hirmuista kuohuntaa ja sen jälkeen tyvär palasi takasin raiteilleen.