Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG_6930.webp

Seiskalla olin kiltti ja ahkera, kasilla iski murrosikä (ei kiinnosta, ei huvita) ja ysillä palasin normaaliin mennäkseni lukioon 😀
Meillä kipuiltiin ehdottomasti eniten 8. Luokalla. Muutama tytön äiti sanonut silmiä pyritellen että jep... 8... kyl ne sit opiskeluihin mennessä rauhoittuu.

Heitin heidät uimarannalle juhlimaan ja soittivat autossa musaa... Kiss - i was made for loving you ja Mr. President - Coco jambo. Piti kysyy että eikö ne oo tehny maailmassa uutta musaa 25vuoteen kun melkeinpä samat ränkytykset soi kun itse aikanaan päättelin koulujani.

Mun patikointikaveri alkoi nyt torstaina vähän flirttailee. Nyt se laittoi jotain viestiä meseen ja vaivihkaa laittoi että ajatteli lähteä ajelemaan jonnekin.
Voiko sille ehdottaa että tulee mun kaupunkiin tunnin ajomatkan päähän 😇🙊🤤

Naapurin vieras oli tulossa kyläilemään, soitti ovikelloa kävin avaamassa oven ja oli jo tulossa sisälle kunnes sanoin "mooi" kaverilla hieman pyörähti silmät päässä, katsoi ensin nimikylttiä sitten minua ja sitten taas nimikylttiä. Sattuuhan näitä. 😁

Meillä kipuiltiin ehdottomasti eniten 8. Luokalla. Muutama tytön äiti sanonut silmiä pyritellen että jep... 8... kyl ne sit opiskeluihin mennessä rauhoittuu.

Heitin heidät uimarannalle juhlimaan ja soittivat autossa musaa... Kiss - i was made for loving you ja Mr. President - Coco jambo. Piti kysyy että eikö ne oo tehny maailmassa uutta musaa 25vuoteen kun melkeinpä samat ränkytykset soi kun itse aikanaan päättelin koulujani.
Täsmälleen samat askelmerkit meilläkin. Kasiluokan aika hirmuista kuohuntaa ja sen jälkeen tyvär palasi takasin raiteilleen.

Ikuinen vatsakipu 😖
Keskiviikkona aion ottaa kunnon itkupotkuraivarit, jos endokrinologi yrittää ehdottaa jotain "jäädään seuraamaan tilannetta". Kalsiumarvo oli viimeisimmässä verikokeessa taas noussut pari pykälää ylemmäksi.

Joko voi mennä nukkumaan?

Back
Ylös Bottom