Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikai se implantti nykyään(kään) nyt tonneissa (monikko) ole? Mulla halkes juuri hoidettu poskihammas ja poiston jälkeen tilalle laitettiin implantti, toki aikaa on reilu 10 vuotta, mutta silloin koko lysti implantin kanssa oli ehkä 1500? Ruuvi leukaluuhun oli varmaan vajaa tonni implantti+työt ja kruunu siihen päälle jonku 5-700?

Alkaen hinnat pikagooglauksella parissa tonnissa, ja muutamakin sivu mainitsee haarukaksi 2,5-3+. Sit toki googlen eka hakutulos on joku tarjous alk. 1099 e.

Alkaen hinnat pikagooglauksella parissa tonnissa, ja muutamakin sivu mainitsee haarukaksi 2,5-3+. Sit toki googlen eka hakutulos on joku tarjous alk. 1099 e.
No on ne sitten yllättävän paljon noussu ne hinnat. No ylläri. Ehkä ei kannata ihan halvimpien tarjousten perässä juosta näissä.. :unsure:

No on ne sitten yllättävän paljon noussu ne hinnat. No ylläri. Ehkä ei kannata ihan halvimpien tarjousten perässä juosta näissä.. :unsure:

Täytyy myös todeta, että minun mielestäni on epäilyttävää, jos joku toimija muka myy puolella siitä hinnasta kuin kaikki muut. Voihan se toki olla ihan asiallinen pulju ja kalliillakin saada kuraa, mutta en mä terveyteni asioista kyllä ensisijaisena kriteerinä pidä hintaa.

Mutta kallista on kaikki.

Täytyy myös todeta, että minun mielestäni on epäilyttävää, jos joku toimija muka myy puolella siitä hinnasta kuin kaikki muut. Voihan se toki olla ihan asiallinen pulju ja kalliillakin saada kuraa, mutta en mä terveyteni asioista kyllä ensisijaisena kriteerinä pidä hintaa.

Eihän nuo implantit sinänsä mitään ihmeitä ole, ruuvi luuhun, parannellaan. Tehdään kruunu siihen, varmaan halpisfirma käyttää halpaa ruuvia ja kruunuksi joku noppa. :LOL: Tai sitten se halpis on se sisäänheittotuote ja sitten myydään hirvittävä määrä erinäisiä sivupalveluja mukaan.

Tästä tuli mieleen video missä joku kanadalais lääkäri juuri sanoi että (otan esimerkiksi vaikka aivokasvaimen kun en muista mistä oli kyse) kaikki jotka tietää asiasta jotain, tulevat kanadaan tiettyyn sairaalaan hoitamaan aivokasvaintaan koska siellä on kiistatta maailman parhaimmat ammattilaiset ja välineet. Ne taas jotka ei tiedä asiasta mitään, menee new yorkkiin maailman kalleimmalle kliniikalle jossa ei ole samanlaista asiantuntevuutta eikä laitteistoa, mutta koska raha on = parempi niin bisnes kukoistaa.

Back
Ylös Bottom