Hyvä niin. Kaikki varmaan laskeneet avauksesta, kuten vähän uumoilin.Liian matalan rajahinnan pistin.
e: bearilla kaljarahat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä niin. Kaikki varmaan laskeneet avauksesta, kuten vähän uumoilin.Liian matalan rajahinnan pistin.
Tuliko etes perinteinen ostorapula?
#mehTuliko etes perinteinen ostorapula?
Jumalauta toi on hieno
Eikai se implantti nykyään(kään) nyt tonneissa (monikko) ole? Mulla halkes juuri hoidettu poskihammas ja poiston jälkeen tilalle laitettiin implantti, toki aikaa on reilu 10 vuotta, mutta silloin koko lysti implantin kanssa oli ehkä 1500? Ruuvi leukaluuhun oli varmaan vajaa tonni implantti+työt ja kruunu siihen päälle jonku 5-700?
No on ne sitten yllättävän paljon noussu ne hinnat. No ylläri. Ehkä ei kannata ihan halvimpien tarjousten perässä juosta näissä..Alkaen hinnat pikagooglauksella parissa tonnissa, ja muutamakin sivu mainitsee haarukaksi 2,5-3+. Sit toki googlen eka hakutulos on joku tarjous alk. 1099 e.
@Oy Masa Ab
Onko käynyt koskaan tälleesti sairaalahommissa?![]()
Siivooja aiheutti miljoonaluokan vahingon Turun sairaalassa
Sairaalassa tapahtunut onnettomuus rikkoi arvokkaan magneettikuvauslaitteen.www.iltalehti.fi
Laita sähköpostilla tiedustelu menemään.Mites Masa-kissa?
Mieti jos sama summa rahhaa olisi mennyt johonkin sähkövatkaimeen.Jumalauta toi on hieno![]()
No on ne sitten yllättävän paljon noussu ne hinnat. No ylläri. Ehkä ei kannata ihan halvimpien tarjousten perässä juosta näissä..![]()
Varmaan Tallinnassa voisi hoitua edullisemmin.Mutta kallista on kaikki.
Eihän nuo implantit sinänsä mitään ihmeitä ole, ruuvi luuhun, parannellaan. Tehdään kruunu siihen, varmaan halpisfirma käyttää halpaa ruuvia ja kruunuksi joku noppa.Täytyy myös todeta, että minun mielestäni on epäilyttävää, jos joku toimija muka myy puolella siitä hinnasta kuin kaikki muut. Voihan se toki olla ihan asiallinen pulju ja kalliillakin saada kuraa, mutta en mä terveyteni asioista kyllä ensisijaisena kriteerinä pidä hintaa.
Mutta kallista on kaikki.
... mielestäni on epäilyttävää, jos joku toimija muka myy puolella siitä hinnasta kuin kaikki muut...
Sylvi: Mikä se sellainen hissikuilu on? Ikinä kuullutkaan.Tärkeintä on, ettei koskaan myönnä mitään!
Esim minulla ei ole mitään tietoa sairaalasta kadonneista potilaista![]()
ruuvi luuhun
Onnistus, mutta saattaa olla että hammas sojotta kieltä kohti.Eikö tämä onnistuisi Herr Doktorilta? Jos Herr D poraisi edullisesti ruuvin paikoilleen, niin hampilääkärissä pitäisi ostaa ainoastaan se "hammas".
Tästä tuli mieleen video missä joku kanadalais lääkäri juuri sanoi että (otan esimerkiksi vaikka aivokasvaimen kun en muista mistä oli kyse) kaikki jotka tietää asiasta jotain, tulevat kanadaan tiettyyn sairaalaan hoitamaan aivokasvaintaan koska siellä on kiistatta maailman parhaimmat ammattilaiset ja välineet. Ne taas jotka ei tiedä asiasta mitään, menee new yorkkiin maailman kalleimmalle kliniikalle jossa ei ole samanlaista asiantuntevuutta eikä laitteistoa, mutta koska raha on = parempi niin bisnes kukoistaa.Täytyy myös todeta, että minun mielestäni on epäilyttävää, jos joku toimija muka myy puolella siitä hinnasta kuin kaikki muut. Voihan se toki olla ihan asiallinen pulju ja kalliillakin saada kuraa, mutta en mä terveyteni asioista kyllä ensisijaisena kriteerinä pidä hintaa.
Voin kuvitella että siivojalla on saattanut muutamat yöunet mennä..@Oy Masa Ab
Onko käynyt koskaan tälleesti sairaalahommissa?![]()
Siivooja aiheutti miljoonaluokan vahingon Turun sairaalassa
Sairaalassa tapahtunut onnettomuus rikkoi arvokkaan magneettikuvauslaitteen.www.iltalehti.fi