Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulostaa siltä, että tulevaisuudessanne voi olla juurenpään resektio jos ja kun tulehduksen aiheuttama paine ei ole helpottaakseen. Ei ole herkkua tai järin halpaa, jos joku takimmaisista hampaista ja ei niin ole esteettisesti väliksi, niin poistoon vaan suoriltaa koko hammas, pääsee vähemmällä.
Minulla on kaksi juurihoidettua hammasta jo tässä myös. Toinen on jouduttu poistamaan, koska siitä ei tulehdus ollut poistunut hoidosta huolimatta.Minulta kaksi hammasta juurihoidettu ja lopulta kuitenkin päädytty poistoon. Toinen halkesi, toisen syytä en muista.
Lisäksi purennan vuoksi pitäisi kuulemma kruunuttaa tämä nyt hoidettaava+se aiemmin hoidettu kaveri vierestä.
Siellä on käyty jo, ja se pn on Brayssa.Oliko se Lontoossa se Fat Doc ravinteli.
Moneltakos se Don Trumpa herää? Tietää, että milloin alkaa sattua ja tapahtua.

Näinhän se pitäisi, mutta minun tulotasolla implantteihin ei ole ollut eikä koskaan tule olemaan rahaa. Julkinen puoli ei näitä tee.
Jos on mummona tarpeeksi hampaaton, niin sitten hommataan proteesi![]()
Eikai se implantti nykyään(kään) nyt tonneissa (monikko) ole? Mulla halkes juuri hoidettu poskihammas ja poiston jälkeen tilalle laitettiin implantti, toki aikaa on reilu 10 vuotta, mutta silloin koko lysti implantin kanssa oli ehkä 1500? Ruuvi leukaluuhun oli varmaan vajaa tonni implantti+työt ja kruunu siihen päälle jonku 5-700?Hinterona kruunu kaiketi joitain satasia, kun taas implantti menee tonneissa.
Tuo on kyllä aina ollut 996 korimallista alkane "unelma-auto". Se on hienoa, että joku uskaltaa toteuttaa haaveet. Itsellä tuppaa jäämään aina vain jappasun asteelle.Joku kuitenkin pahoittaa mielensä
No ostopyyntö menemään ja katsotaan avauksessa kuinka käy.