kun kuulin tämän piisin ekan kerran vasta tänään.
Minä vasta myös
View: https://www.youtube.com/watch?v=MisZzZzELSw
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kun kuulin tämän piisin ekan kerran vasta tänään.
Minkäs ikäinen hän on? Että oliko hintalappu yli vai alle neljännesmiljoonan
Tiätty.Väri näyttää asialliselta. Onko tummansävyinen sisusta?
2017, alleMinkäs ikäinen hän on? Että oliko hintalappu yli vai alle neljännesmiljoonan![]()
Kysymys lienee vain kuinkaExpendables 4 katsomossa.
Ei kai se huono voi olla...?
Riittävän?Kysymys lienee vain kuinkahuonohyvä?
No siis. Oon nähny sen ekan. Sit sen missä oli Chuck. Ja mitä tästä genrestä ymmärrän niin eihän ne yleensä ainakaan parane sitä mukaa kun numero kasvaa.Riittävän?
Selvästi huonoin niistä neljästä. Jutut oli tyystin loppu.Expendables 4 katsomossa.
Ei kai se huono voi olla...?
Luultavasti.Riittävän?
Ennoonähny.No prkl.
Elokuvista puheenollen.
Mitäs offtopikin jäsenet mieltä tuosta Naked Gun trailerista?
Olenko minä ainoa, joka ei jaksanut nauraa ei sitten yhtään?
Sehän meni heti vituiksi, kun Frank ei karauttanut paikalle autolla kolaroimalla jotakin kumoon.
Juuenala siihen hommaan. Jokainen voi selailla ite, jos kiinnostaa. Mutta selekeä vaaliehdokas meillä on puheiden perusteella tässä Veessä. Mikään, mitä sanoo, ei pidä paikkaansa.@Lonewolf
Minulla ei riitä kiinnostus kaivaa esiin alkuvuoden retosteluita miten on naisten suhteen ollut vilkas alkuvuosi. Veli Susi hoitanee homman.
Eli Pohojalainen puhuu taas paskaa.
Niin on.Vokotilla resetoituu kaikki aina viimeistään siinä kohti, kun hän nousee jonkun lakanoista ylös. Mitään ole koskaan tehny eikä tule tekemään.
Ei siinä, kyllähän passiivisillekin on sijansa toki. Jännä efekti vain.![]()
Ymmärsin kyllä, että miten voidaan vältellä niitä kiinnostuneita pilluja.Miten vois siis mitä?
Kiinnostua tai olla kiinnostumatta pillusta vai häh?
Vähän meni ohi, mutta: helposti.
Missähän minua on pidetty kun kuulin tämän piisin ekan kerran vasta tänään.
View: https://www.youtube.com/watch?v=H0Yh-q6FAQA