Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No prkl.

Elokuvista puheenollen.

Mitäs offtopikin jäsenet mieltä tuosta Naked Gun trailerista?

Olenko minä ainoa, joka ei jaksanut nauraa ei sitten yhtään?

Sehän meni heti vituiksi, kun Frank ei karauttanut paikalle autolla kolaroimalla jotakin kumoon.

Vähän naurahdin Naked gunille, lähinnä kontrastille Neesonin normileffoihin.

Muutaman kerran yrittänyt katsoa alkuperäistä, mutta muutamassa minuutissa keksi parempaa tekemistä. Sama koskee hot shotseja ja muita 'naurukomedioita'.

No prkl.

Elokuvista puheenollen.

Mitäs offtopikin jäsenet mieltä tuosta Naked Gun trailerista?

Olenko minä ainoa, joka ei jaksanut nauraa ei sitten yhtään?

Sehän meni heti vituiksi, kun Frank ei karauttanut paikalle autolla kolaroimalla jotakin kumoon.
Ennoonähny.

Voin huomenna yrittää muistaa katsoa.

@Lonewolf

Minulla ei riitä kiinnostus kaivaa esiin alkuvuoden retosteluita miten on naisten suhteen ollut vilkas alkuvuosi. Veli Susi hoitanee homman.
Eli Pohojalainen puhuu taas paskaa.
Juuenala siihen hommaan. Jokainen voi selailla ite, jos kiinnostaa. Mutta selekeä vaaliehdokas meillä on puheiden perusteella tässä Veessä. Mikään, mitä sanoo, ei pidä paikkaansa.

Ihan satavarmasti a) merssussa on lämmin talvella, sopivan viileä kesällä, ja rokkiki soi ratiosta ajelun aikana ka b) se santelssi saattaa olla jokapäivä siellä jääkaapissa, mutta ei se se sama tölkki enää oo.

Hauskintahan tässä on se, että minä sain taannoin paskaa niskaan, ku vähä tökin tätä provosoijaa.

Ihmismieli ja tsykolokia on mielenkiintoista.
Vokotilla resetoituu kaikki aina viimeistään siinä kohti, kun hän nousee jonkun lakanoista ylös. Mitään ole koskaan tehny eikä tule tekemään.

Ei siinä, kyllähän  passiivisillekin on sijansa toki. Jännä efekti vain. :)
Niin on.

Back
Ylös Bottom