Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olihan tuo nyt 14/134/13
5![]()
Tunnistatko murresanat? Jos saat tästä testistä kaikki 13 oikein, suomen kieltä on viännetty
Kiperässä murrevisassa parhaiten pärjäävät arvaavat 13 murresanaa eri puolilta Suomea oikein.www.is.fi
7/13
Onko tässä vaiheessa ajankohtaista jo kysellä, kuinka Offarin "uusi vuosi, uusi minä" -projekti on sujunut tammikuun ensimmäisten innostusviikkojen jälkeen?
Tulosta syntynyt?
27 kuntoilusalia, 65 polkupyöräilyä
lähemmäs pari sataa.
Montako karhua, montako everstiä?
Minä en laske töi- tai kauppamatkoja laisinkaan.Minä en siis laske erestakaasi matkoja vaan töihin meno ja töistä paluu on yksi polkupyöräilypäivä
Onko tässä vaiheessa ajankohtaista jo kysellä, kuinka Offarin "uusi vuosi, uusi minä" -projekti on sujunut tammikuun ensimmäisten innostusviikkojen jälkeen?
Tulosta syntynyt?
tiliotteelta näkisi:
Vain jos laitetaan vermeet päälle ja ajetaan kunnon hikilenkki.
54 salitreeniä tähän vuoteen, koittanut pitää sen 2 vapaata viikossa. Ei riittänyt vapaat, nyt on Triceps Tendinitis/Tendiopathy sitten iskenyt todella ärhäkkäästi kyynärpäihin. Veli invisuksen sanoja lainaten "Voima ja energia kasvaa mutta nivelet ja jänteet ei". Otetaan alkuun viikko täyslepoa (tai riippuu mitä lääkäri/fyssari suosittelee huomenna), ja sen jälkeen kokeillaan viikko kevyttä treeniä, jos kestää sen niin palataan about painoihin mihin jäätiin mutta poistan pari liikettä ohjelmasta (ranskalainen punnerrus esim) ja kevennän ojentajien treenit muutenkin "voimistava jumppa" tasolle. Harmittaa kyllä vietävästi tälläiset "hidasteet" kun hyvä pöhinä päällä mutta johan tässä sai 9 viikkoa painaa joka viikko kuormaa kasvattaen. Harmi ettei ekasta vihlaisusta jo tajunnut vetää käsijarrua päälle.