Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paukauta punaniskan mökille yllätysvierailulle nyt pyhinä. Eiköhän siellä saunakin lämpiä.Oispa mökki.
Oikeastaan kaipaan nyt niin paljon omaa mökkiä että rupeaa kiukuttamaan.
Edes vanhemmilla ei oo mökkiä minne mennä.
Oliko nyt niin että mitään saalista ei tullut?Tyhjyys.
katso liitettä 262855
Tällä hetkellä yritysteni yhteenlasketut velat ovat enemmän kuin 100 miljoonaa euroa. Sen voin kyllä tunnustaa käsi sydämellä, liikemies tuumii ilmeenkään värähtämättä.
Sanoisin, että kohtuullisesti, jos moiselle on käyttöä. Vähä pintakorroosiota päälirakenteessa, mutta jos kaikki toimii niin ei huono.Apropoo. Tämän hinnaksi muodostui vajaa 17k. Oliko se paljon vai vähän.
Tyhjyys.
katso liitettä 262855
Juuei.Oliko nyt niin että mitään saalista ei tullut?
Kävi ku vokotille...Mutta nyppi kyllä! Pelkkää mormuskaa
Melkein siis sain.
Kalaa.
Lokin puolesta harmitti, kun odotti kärsivällisesti.
Itteä vähän myös ahdistaa syvä vesi. Outo tunne uida keskellä järveä, kun tietää että pohjaan jotain 20m.Kammottava, mutta tuon kestää, koska tuosta ei mahdu itse kokonaisena läpi.
Kumpikin on kamalaa, korkeat paikat ja syvät paikat. Jopa veneessä/laivassa on kamalampaa, kun tietää minkä verran alapuolella on "tyhjää". Ja vaikka meikäläisen hukkumiseen ei tarvita kovin paljoa vettä, niin silti neljä kilometriä syvää on epämiellyttävämpi kuin 80 metriä syvää. Toki, jos on itse vähän niin kuin vastuussa (tai edes hätävarakapteenina) siitä, että kippo ei aja karille, niin sitten sitä toivoo, että vettä on alapuolella hieman reilummin kuin juuri ja juuri riittävästi.
Hyiyök
![]()
![]()
![]()
Olemme vokotin kanssa kuin samasta puusta veistettyjä. Paitsi hän on hieman sosiaalisempi.Kävi ku vokotille...
Niin milläs sää noita haukia nypit??hauki
Sivuosumana ahvenpilkillä, tuntuu olevan noissa vesissä haukikanta voimissaan.Niin milläs sää noita haukia nypit??
Mutta nyppi kyllä! Pelkkää mormuskaa
Mä en vaan voi lähteä nyt kotoa moneksi tunniksi pois ennen toukokuun puoltaväliäPaukauta punaniskan mökille yllätysvierailulle nyt pyhinä. Eiköhän siellä saunakin lämpiä.
Mutku ei mulla ollu semmostakaan..![]()
Olisit laittanut jonkun leikkeleen retaleen madoksi. Kai sekin olisi mennyt madosta.
Söisköhän ahvenet![]()