Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tyhjyys.
1.jpg

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
Apropoo. Tämän hinnaksi muodostui vajaa 17k. Oliko se paljon vai vähän.

Sanoisin, että kohtuullisesti, jos moiselle on käyttöä. Vähä pintakorroosiota päälirakenteessa, mutta jos kaikki toimii niin ei huono.

Nää erikoislaitteethan on just tämmösiä, uuen ategon tai FL Volvon alustan saa muutamalla kympillä, mutta hinuriksi rakennetusta viis vuotta vanhasta pitää maksaa reilusti yli satku.

Kattelin vähän kasvihuoneita josko tsileille. Pienehköjä seinänvierusmalleja. Kurkkasin asiakasarvostelun yhdestä.
"Ohje on viallinen ja järkyttävän epäselvä, aikaa menee koko päivä ja purkamaan joutuu välillä. Ihme että saatiin kokoon vaikka ollaan insinöörejä. "

Kammottava, mutta tuon kestää, koska tuosta ei mahdu itse kokonaisena läpi.

Kumpikin on kamalaa, korkeat paikat ja syvät paikat. Jopa veneessä/laivassa on kamalampaa, kun tietää minkä verran alapuolella on "tyhjää". Ja vaikka meikäläisen hukkumiseen ei tarvita kovin paljoa vettä, niin silti neljä kilometriä syvää on epämiellyttävämpi kuin 80 metriä syvää. Toki, jos on itse vähän niin kuin vastuussa (tai edes hätävarakapteenina) siitä, että kippo ei aja karille, niin sitten sitä toivoo, että vettä on alapuolella hieman reilummin kuin juuri ja juuri riittävästi.

Hyiyök
blue_hole_3-sixteen_nine.jpg

deans-blue-hole-2%25255B6%25255D.jpg

ocean-blue-holes-1920x970.png

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Kammottava, mutta tuon kestää, koska tuosta ei mahdu itse kokonaisena läpi.

Kumpikin on kamalaa, korkeat paikat ja syvät paikat. Jopa veneessä/laivassa on kamalampaa, kun tietää minkä verran alapuolella on "tyhjää". Ja vaikka meikäläisen hukkumiseen ei tarvita kovin paljoa vettä, niin silti neljä kilometriä syvää on epämiellyttävämpi kuin 80 metriä syvää. Toki, jos on itse vähän niin kuin vastuussa (tai edes hätävarakapteenina) siitä, että kippo ei aja karille, niin sitten sitä toivoo, että vettä on alapuolella hieman reilummin kuin juuri ja juuri riittävästi.

Hyiyök
blue_hole_3-sixteen_nine.jpg

deans-blue-hole-2%25255B6%25255D.jpg

ocean-blue-holes-1920x970.png
Itteä vähän myös ahdistaa syvä vesi. Outo tunne uida keskellä järveä, kun tietää että pohjaan jotain 20m.
Vaikka yhtä hyvin sitä hukkuu kahteenkin metriin kai :unsure:

Back
Ylös Bottom