Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei, vielä tulee lunta ja aamuisin on tien pinnat jäässäMinä just tänään ajattelin jos huomenna Suvikumit vaihtaisi, henkilöautoon
jos jaksaa
Tarvitsisin legendaarisen meemikuvan jossa mummo opastaa nuorta naista tyyliin "ei mieheen tehdä vaikutusta ruualla, niille kelpaa kolme päivää vanha pitsa. Anna sille persettä, siitä miehet tykkää!"
En osaa googlettaa![]()
Nimenomaan, talven jälkeen. Turha siitä on näin kevättalven alkupuoliskolla vielä isommin puhua.
Ei muuten ookkaan. Hyvä ku huomautit, ei oo tullu hoksattua, ku en kesäisinkään jaksa vaivautua kiinnittämään niihin huomiota.
1,5-2 kk päästä.Minä just tänään ajattelin jos huomenna Suvikumit vaihtaisi, henkilöautoon
jos jaksaa
Minä ajattelin, että sellaisessa n. -5:ssä asteessa selviän ulkoilut kevyemmällä kerrospukeutumisella kuin toppavaatteissa: ajoittain ollut jo hiki. Esim. Reipas ulkoilu on mukavaa hiihtopuvussa paksujen toppavaatteiden sijaan ja vesisateessa kuorivaatteet. En ajatellutkaan, että ihan kesä vielä olisi.Hyvä että maaliskuu juuri puolivälin ylittäny. Ei tartte vielä kahteen kuukauteen tuommosia aatella.
Maaliskuun puolivälissä. Mitä työ nyt oikein sekoilette.Minä just tänään ajattelin jos huomenna Suvikumit vaihtaisi, henkilöautoon
jos jaksaa
Jep, vapun seudun hommia perinteisesti.1,5-2 kk päästä.
No se toki.Minä ajattelin, että sellaisessa n. -5:ssä asteessa selviän ulkoilut kevyemmällä kerrospukeutumisella kuin toppavaatteissa: ajoittain ollut jo hiki.
Maaliskuun puolivälissä. Mitä työ nyt oikein sekoilette.
Isänmaassa tavara on liikkunu