Tehty, nyt sitten vaan odotellaan ylihuomiseen nautintoa, kun kömpii aamulla rappuset alakertaanHuomenna pitäs raahautua salille ensi kertaa viiteen kuukauteen. Millasethan viivästyneet lihaskivut on odotettavissa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tehty, nyt sitten vaan odotellaan ylihuomiseen nautintoa, kun kömpii aamulla rappuset alakertaanHuomenna pitäs raahautua salille ensi kertaa viiteen kuukauteen. Millasethan viivästyneet lihaskivut on odotettavissa![]()
Niin teit toki kalasoppaa, tillillä?
Voi jumalauta mikä mikä appalakkien kokoinen läski siihen vyöryi.
Juu, tilli sopii kaikkeen.Niin teit toki kalasoppaa, tillillä?
Jep mitään kauhean märkää ei olis hyvä sinne poltettavien joukkoon laittaa vaikka sekään kait paljoa haittaa loppupeleissä
Nuo on hienoja vehkeitä. PItää käsikirurkien nakinompelutaitoja yllä...tai oppii itse laskemaan murtolukuja sormillaan.Aloin tänään jo tosissani harkita jos tekisi akkuporalle adapterin kairaan.
Jäätä on jonniiverran.
Kyllähän planeetta kuormitetaan
Kunhan pietät joko koneesta TAI kairanvarresta kiinni. Ei molemmista. Sormia irtoillu aika vaivattomasti konekairahommissa...Juu, tilli sopii kaikkeen.
Aloin tänään jo tosissani harkita jos tekisi akkuporalle adapterin kairaan.
Jäätä on jonniiverran.
Minähän olen todella DeGröna!
Amatöörit.Kunhan pietät joko koneesta TAI kairanvarresta kiinni. Ei molemmista. Sormia irtoillu aika vaivattomasti konekairahommissa...
Siltähän se tuntuu. Silti noita päivityksiä on näkynyt aika monia somessa. Ehkä ahkioon nostot ym käsittelyt niitä riskisempiä hetkiä.Amatöörit.
Ja jos eli kun koneessa on se sivukahva, niin silloin molemmat kädet on automaattisesti porassa kiinni.
ja tämä internetin käyttöhän vasta päästöjä aiheuttaakin
en jaksa kaivaa www:stä paljon enemmän tuli hiilijalanjälkeä katsooko elokuvan netliksistä vai dvd:ltä
Minähän olen todella DeGröna! vaikka en kierrätä vaan kannan kaikki jätökseni poltettavaan: ei ole ensimmäistäkään lasta! ei lemmikkiä! ei ole suoratoisoja! en harrasta kryptovaluuttoja! en matkustele! en tupakillapolttele! käytän paikallisen panimon olutta, maaliman agolokisinta elintarviketta!

Hyvä että maaliskuu juuri puolivälin ylittäny. Ei tartte vielä kahteen kuukauteen tuommosia aatella.Minä jo pesin toppahousut ja -takin kesäsäilytystä varten. No, mukava oli laittaa puhtaana päälle aamulenkille!
Posti toi puutarhaliikkeen esitteen. Hassua miettiä mansikka-amppelin tilaamista kun on lunta ja -8.