Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla ei ole lettiä mutta aviatorit löytyy.

Nehän on pakolliset kun kruisailee 90-luvun tojotalla.
Olisipa. Itsellä on jo keke-letti valmiina, täytyy varmaan keskittyä kunnon viiksien kasvattamiseen.
Ja meikällä on viikset mutta ei laseja tai hiusta. Onhan se aika paljo jos yhdellä miehellä nuo kaikki on.

Nää on aivan huiput, ei paina eikä purista vaikka pitäis kellon ympäri. Hinta näköjään pompannut siitä kun itse hankin.

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/896722/Shokz-OpenComm-2-UC-luujohdekuulokkeet-musta-USB-A
Vithu, kun ois tienny tämmöisistä aikaisemmin. Reilu viikko sitten kanssa tota tuttua Jabraa firmalta, mutta ois voinu ihan mielenkiinnosta testata näitä.

Mua ei tuo panta häiritte, mutta on-ear kuulokkeet on kaikki ihan saatanasta meikäläisen korville.

Käskystä.

Ja etten olisi tyhjänpuhuja:

20240315_183720.webp

Ja etten olisi tyhjänpuhuja:

katso liitettä 262624
Protesti: tuohan on olutta, eikä turboviiniä!

Tuosta saa kuka tahansa ihan juotavaa verrattuna niihin 48h viineihin :D

Tuolla Coopersilla dokailtiin kyllä melko monet kerrat nuorempana. Ja se joku tee-se-itse -siideri, olikohan se kanssa tuon merkkistä, oli kanssa kohtuu juotavaa. Välillä yks tuttu pullottelikin noita, mutta suurimmaksi osaksi vedettiin vaan tuopilla suoraan saavista.

Protesti: tuohan on olutta, eikä turboviiniä!

Tuosta saa kuka tahansa ihan juotavaa verrattuna niihin 48h viineihin :D

Tuolla Coopersilla dokailtiin kyllä melko monet kerrat nuorempana. Ja se joku tee-se-itse -siideri, olikohan se kanssa tuon merkkistä, oli kanssa kohtuu juotavaa. Välillä yks tuttu pullottelikin noita, mutta suurimmaksi osaksi vedettiin vaan tuopilla suoraan saavista.

Olen insinööri, luuletko meikäläisen lukevan speksejä.

Kyllähän cooppersista ihan ok tulee omalla hiivallaan, mutta tuo turbohiiva on ihan toinen juttu.

Joo, siinä ois varmaan naapurisopu tapissaan, kun kävis vääntään naapurin villakoiralta niskat nurin.. "Sori" ja helvetin kyytiä takas himaan pötköttään.

Eli parempi jättää varmaan muille nuo hommat.
Instassa on videoita joissa ihmisapinoiden raajoja tai päätä rusautellaan samaan tyyliin.
Näyttää vähintäänkin kyseenalaiselta se homma.

Back
Ylös Bottom