Kyllä sitä illalla joku tulee silittämään.Pitäiskö homma pöytäjabra? Taas on menny päivä teamsis ja kuulokkeille on oma KOLO päässä vittu.
Sivutuotteena sit ..nemiset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä sitä illalla joku tulee silittämään.Pitäiskö homma pöytäjabra? Taas on menny päivä teamsis ja kuulokkeille on oma KOLO päässä vittu.
Näi o.Ei tarvi hirveen kauaa enää nykyään katella niin on nähny kaikki nettiauton E30 bemmit. Voi niitä aikoja ku minttukuntosen sai tonnilla.
Ois pitäny. Nyt se on jo ~15k kustannus jos meinaa ostaa hyvän. Jos ostaa huonon niin kustannus varmaan lopen sama, mutta vaikeemman kautta.Näi o.
Olis pitänyt aikoinaan ostaa yksi rivikuutosella oleva jemmaan.
Kohti viikonloppua.Kauppaan pitäs lähteä. Jotenkin aivan finaalissa.. vähän ylitöiksi vielä, että sain korjattua yhden systeemin, ettei tarvii maanantaina aloittaa setvimällä rikkonaista koodia.
Vois (taas) vetää vaan sammumiskännin, mutta ehkä tää ryhti saa nyt vielä jatkua, kun uhosin huhtikuulle asti selvisteleväni.
Nää on aivan huiput, ei paina eikä purista vaikka pitäis kellon ympäri. Hinta näköjään pompannut siitä kun itse hankin.Pitäiskö homma pöytäjabra? Taas on menny päivä teamsis ja kuulokkeille on oma KOLO päässä vittu.
Kai tuokin menee kotivakuutukseen.Pitäiskö homma pöytäjabra? Taas on menny päivä teamsis ja kuulokkeille on oma KOLO päässä vittu.
Ristus kun alkoi tehdä mieli rapsakoita muikkuja.Paska viikko ja paska päivä. Kotimatkalla kaupasta muutama laatuolut ja muikkurove, illasta tulee hyvä.
Olisipa. Itsellä on jo keke-letti valmiina, täytyy varmaan keskittyä kunnon viiksien kasvattamiseen.katso liitettä 262623
Kyllä viikset ja alistajalasit on ens kesän lookki. Sanokaa mun sanoneen.
Mulla ei ole lettiä mutta aviatorit löytyy.Olisipa. Itsellä on jo keke-letti valmiina, täytyy varmaan keskittyä kunnon viiksien kasvattamiseen.
Tuo saivartelija on ollut useamman kerran patsastelemassa Valkeassa.Ja ei sitten saivarrella siitä
Joo, pitäs ehdottomasti verestää muistia.Voisivat pitkästä aikaa näyttää koko sarjan uusintana.