Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

425g henk koht ennätys

tuskin ylittyy koskaan

kävin eilen jäällä vähän tiedustelemassa keliä, ihan ok, lumi kantaa kävellä

jos ensi viikolla on scorchiota niin voisi käydä taas istuskelemassa
Jos en ihan väärin numeroita muista (ja numeromuisti on aika hyvä), niin mun ennätykset pilkillä on siika 325 g ja hauki 370 g (molemmat kisoissa joissa palkittiin myös isoimman kalan saanu, hauella voitin sen sillon) ahventa en oo ikinä saanu semmosta että tarttis yksistään punnita. Toki pilkitki on siihen malliin että siikaa tavoitellaan, tai isoa määrää pieniä ahvenia.

Siinä on kilon possu. Kilo on vielä mulla ylittämättä, perämerellä aika tiukassa. Pitäs lähteä käymään joku talvi suvaksella. Merellä on mukavaa kun aina niin helppo kulku.
UR on toki semmonen, mikässeon, tabloidi?kokoinen lehti, mutta painoa en ainakaan vielä oo saanu tietoon.

Tää ei ollut. Mutta onpahan kokeiltu ja maistettu.

#Ensimmäinen
#Viimeinen

6409490000875
No kai tuon tiesi jo etiketin perusteella, lukematta pienellä präntättyä, että silkkaa teollista prosessoitua pskaa.

Miksei voi syödä kasviksia kasviksina, jos haluaa syödä kasviksia?

pistin @Saatana taas viimeviikolla kreatiinit koneeseen, taas on tällä viikolla vähän parempi mieli kun katsoo itseä peilistä, on sillä vaan huomattava ja huomattavan nopea vaikutus
Perhana, onko noin :unsure:

Täytyy kai itekkin kokeilla pitkästä aikaa. Viime kerrasta varmaan kymmenen vuotta kohta.

Tää ei ollut. Mutta onpahan kokeiltu ja maistettu.

#Ensimmäinen
#Viimeinen

6409490000875

Minä olen niin vanhakantainen kasvisruokailija, että nämä "lihanomaiset" tuotteet eivät maistu. Syön mielummin ruokaa mikä nimenomaan ei muistuta mitenkään lihaa. Ainoa poikkeus oli yhden valmistajan soijanakki, mutta sitä ei enää löydy kaupoista. Hampurilaisetkin ovat huonontuneet. Ennen niissä oli selvästi kasvispihvi välissä - nyt joku epämiellyttävä vegaanihässäkkä.

No kai tuon tiesi jo etiketin perusteella, lukematta pienellä präntättyä, että silkkaa teollista prosessoitua pskaa.

Miksei voi syödä kasviksia kasviksina, jos haluaa syödä kasviksia?

Se on kun saa tyhmiä ideoita aina välillä. Pitää muka antaa mahdollisuus, että jos se sittenkin on hyvää. Vähän niin kuin arvasin jo etukäteen, että en kuitenkaan tykkää ja aivan yllättäen - en tykännytkään. 🤣
#Hyi
#Hel

Millä tämän jälkimaun huuhtoo suusta pois. Raittiusseuran tuotteella?

Se on kun saa tyhmiä ideoita aina välillä. Pitää muka antaa mahdollisuus, että jos se sittenkin on hyvää. Vähän niin kuin arvasin jo etukäteen, että en kuitenkaan tykkää ja aivan yllättäen - en tykännytkään. 🤣
#Hyi
#Hel

Millä tämän jälkimaun huuhtoo suusta pois. Raittiusseuran tuotteella?

Minä ostin joulukuussa "jauhelihaa", kun sattui silmään vegaanimakaroonilaatikon ohje. Oli todella omituista. Ei jatkoon. Mielummin laitan soijarouhetta.

Näytti 98 jo olevan 2€+ tuossa lähikylmiksellä. Eikä 95 ollut myöskään kaukana.
1,89€ e95 lähi teppanalla. Notta sattuipa siihen viereiselle pumpulle vanhempi patu samaan aikaan ja olihan sillä heti 6 jerryä takakontissa joita alkoi täyttämään. Hyvin on uponnu uutisten pelkopommitus. Itsehän otin vain tankin täyteen ku alkoi opiskelijavalo loimuttamaan.

Back
Ylös Bottom