Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Parta kasvaa nykyään nopeammin ja tuuheammin ku hiukset. Tästäkö se lihapäälaiffi sit alkaa meikällä prhn, kaljuks vedettävä ihan lähitulevaisuudessa.

väitöskirjaa
Kirjoitin ensin että käytän sen ajan mielummin leikkaamisen harjoitteluun. Pyyhin pois.

Kirjoitin sitten että olisi hienoa olla hyvin tutkimus orientoitunut ortospede, ei tarttis leikata mitään. Pyyhin pois.

Sitten muistin saamani suullisen työtarjouksen yliopistoklinikkaan: tieteellisiä ambitioita pitää olla sen verran että osaa lukea. #ortospede

Jaahas, se ois sit polttoaineet uusi vessapaperi. Saas nähdä paljonko ilmaantuu lähipäivinä "kriisilisää" hintoihin. En yllättyis jos hinnat ois jo loppu viikosta yli 2€/litra.

Jaa niinkuin tämä mun taannoinen kasvatuskokeilu?

1709833029338.png

Tänään lähti viikset.

Vai turhia riskejä. Mä oon ottanu semmosia elämäni aikana sanotaanko lukuisia. Osa semmosia et nytku miettii taaksepäin niin en perkele mistään hinnasta kokeilis. Nuorena ei paljoa tilanteet pelottanut ja kuolema oli vaan jotain mitä tapahtuu vanhuksille (40+)

95 nostin penasta pari vko sitten. Ei viittiny huudella ku puuttuu vitonen. Pitäis kaiken järjen mukaan satku nousta mut en oo kokeillu. Ei toki oo nostettu ennenku on nostettu. Se onkin ainoa ykkönen mikä kiinnostaa 😅
Ai, luulin että sarjana. Pumppaan tuolla vinopenaa sarjana, mutta olenkin Messiaan armollisessa valossa.

e. huumorit sikseen, hyvin tehty veliseni.

Jaahas, se ois sit polttoaineet uusi vessapaperi. Saas nähdä paljonko ilmaantuu lähipäivinä "kriisilisää" hintoihin. En yllättyis jos hinnat ois jo loppu viikosta yli 2€/litra.

Vielä oli paikallisella st-ykkösellä 98 alle 2 eurua, 1,999 ihan tarkalleen ottaen.

Back
Ylös Bottom