Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta kai mää oottelen, että paska lentää tuulettimeen oikein kunnolla ensin, että on jokin aihe ja syy tälle juhlalliselle hetkelle.

Tuo on mielestäni huonoin mahdollinen hetki kokeilla. Tai voi se olla vain sitä, että itselläni itsesuojeluvaisto toimii siten, että jos on lentänyt tuulettimeen pahemman kerran, niin en pysty nauttimaan alkoholipitoisia tuotteita. Elämäntilanteen ja tunnetilan pitää olla sellainen, että alkoholipitoisia aineita kestää ja voi nauttia, nautinnoksi. Itse tosin varon humaltumista, koska taipumusta migreeniin. Mutta joskus voi #varovasti ja #kohtuudella.

Aliisan seurassa ei varmaan uskaltaisi humaltua :unsure:

Minua turvallisempaa seuraa tuskin on olemassa. Toisaalta... 🤔

Heräilisin joku koiranaamari päässä ristiinnaulittuna..

Eli ei kävisi kuinkaan. Tai ainakaan huonosti.

#Hyvinpitely

😵‍💫

[minun täytynee tehdä ostoksia]

cat-shopping-cart-isolated-white-111766995.jpg

Rehellisesti sanoen, tämä olisi toinen tilanne missä osallisten pitää olla selvinpäin tai korkeintaan #varovasti ja #kohtuudella, koska muuten tilanne ei ole nautinnoksi. 🧠 :barefoot:

Olen!

Pari työpaikkaa taaksepäin työhöntulotarkastuksessa lekare kysy voinko hyvin, sanoin että en ku hirvee skolioosi. Huusi että sit ku selkä rikki heillä paras fyssari maapallolla. Kysyin vinkkiä mitenkä sais selän rikki jotta pääsis tälle. Kuppe sano että ymmärretty ja kirjotti lähetteen. Fyssäri kysy vittuako täällä, sanoin että pitäis ehkäistä selkäkivut. Teetti mulla Sahrmann lower abdominal exercise progression mikälie sahrmann 5 tasoa. Lähti sillä että opeteltii jännittämään lantionpohjalihakset ja se todettiin mittarilla. (alaselän alla, ei puossa). Kaikenkaikkiaan kävin varmaan 6x vatsaanotolla. Välissä treenasin lantionpohjia ja vinoja/syviä vatsoja 2vko päivittäin. Lopputulema oli että core on erittäin hyvässä kunnossa ja sen puolesta ei pitäis paskoa selkää. Ja vastaavaa harjoittelua teen aika ajoin telkkaria katsellessa. Ja pystyn itte määrittelemään lantiopohjia hyväks käyttäen millonka kuti ampuu ja kuinka kovaa heppi sykkii.

Taas päästiin siihen että positiivinen ajattelu ja suun avaaminen oikeassa paikassa johtaa hyviin asioihin. Sen sijaan että ei keskustelis, eikä tarttuis tilaisuuksiin. Olis jäänyt tämäkin treeni kokeilematta, opettelematta.

Ei kai tämä tästä voi enää kovin paljoa pahentua.

voi kuule, jos yksityisviestejä pystyisit lähetellä Satanalle niin voijee ne olisivat sexuaalisssävytteisiä, jopa irstaita!

varmasti lähtisi valokuvia monimutkaiset sukkanauhaliivit päällepuettunakin

voi kuule, jos yksityisviestejä pystyisit lähetellä Satanalle niin voijee ne olisivat sexuaalisssävytteisiä, jopa irstaita!

varmasti lähtisi valokuvia monimutkaiset sukkanauhaliivit päällepuettunakin

Tarkkana sitte. Sama koskee velhon hihan heiluttelua:

toisaalta, mikään, tai ainakaan lähes mikään, ei harmistuta niin paljoa kun se kun työmaalla on tilanne päällä kun olen lomalla ja pitäisi osata puhelimessa ratkaista onkelmia, lomalla!
Lomalla ei puhuta työasioita puhelimessa. Tai sitte laitetaan työnantajalle maksuun kulut, ku kutsuttiin kesken loman töihin.

sen tähären mitä vähemmän lomalla, sen parempi työssä jakaminen Minulla
Tämän arvasin, mutta syyksi luulin, että ku lomalla ei ole mitään tekemistä.

Voi pahkeinen. Piti käydä asioimassa isossa sairaalassa. Pitkään poissa käytöstä olleita hissikuiluja on ilmeisesti alettu tässä vaiheessa remonteerausta purkamaan. Ja varmaan puretaan jotenkin muuten kuin räjäyttämällä koko paska kerralla taivaan tuuliin, koska lasaretti on siinä ympärillä. Minä en kyllä sitten tiedä yhtään mitään mistään, jos sieltä tehdään yllättäviä löydöksiä.

Ois muuten pirun kallista ongelmanratkontaa jos oikeasti sanos puhelimeen että tästä sit katkastaan loma ja laitetaan maksuun siihen kuuluvat korvaukset normaalin tuntipalkan päälle ja huomenna taas jatketaan lomailua.

Ois muuten pirun kallista ongelmanratkontaa jos oikeasti sanos puhelimeen että tästä sit katkastaan loma ja laitetaan maksuun siihen kuuluvat korvaukset normaalin tuntipalkan päälle ja huomenna taas jatketaan lomailua.
Niin olis. Oppivat prkl soittelemaan työasioita ku toinen on lomalla.

Ja taas, jos eivät osaa hommaa ratkaista ilman lomalaista, niin silloinhan se lomalainen pitää kutsua hätiin.

Sanokaapa kaikki työ lukeneet tai lukuja vaille olevat lakimiehet, että miten "haastemies" kääntyis lontooksi?

1. process server; bailiff
  2. judicial officer?

Nyt on vaikeaa työelämässä.

Ei työtehtävät (ne väistän kokeneesti), mutta kaikenlaisten saatanan käsienheiluttelijoiden työnvaikeutusprosessit.

toisaalta, mikään, tai ainakaan lähes mikään, ei harmistuta niin paljoa kun se kun työmaalla on tilanne päällä kun olen lomalla ja pitäisi osata puhelimessa ratkaista onkelmia, lomalla!
Sen tähren kannattaa lähteä tuntureille / johkin pusikkoon missä luuri ei kuulu pariks viikoksi. Parissa viikossa moni jo ymmärtää ette puhelimeen vastata.

Back
Ylös Bottom