Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

sober curious
Olen humala curious.

Tavallaan kauhiasti kiinnostaisi joskus jäsen Maxin ohjeistuksella vetästä esimerkiksi jotain piimän ja viinan sekoituksia.

Tulis sitten sekin koettua. Ja eihän kerta alkoholistiksi tee. Ja kymmenestä nollautuu.

jne.

Mutta kai mää oottelen, että paska lentää tuulettimeen oikein kunnolla ensin, että on jokin aihe ja syy tälle juhlalliselle hetkelle.

Ootko saanu monta korotusta tai mitalia, kun oot lomaillu noin tunnollisesti?
Minulle opetettiin jo "uran" alkupuolella...joskus 2006, että työnantajalta pitää varastaa kaikki mahdollinen, koska ei se mitään vapaaehtoisestikaan anna.

Aina lomat optimoiden kun mahdollista pyhien ympärille ymsjneetc.

Se olis kundit kulmakerroin alaspäin! (ei kiggels). 81.2kg aamulla muna paljaana. Helmikuussa huiput oli 83.7kg. Nyt on suunta hyvä, ei nälkä, hyvä olo, energiaa. Hyvässä matkaa siihen että kelpaa patsastella mutsien seassa maikkalassa heinäkuussa.
Mites arnoldin kuusimetsä etenee?

Täytyy myöntää, että vaikka koko metikköä aina vähän epäillyt, hyvä ohjelmahan se prkl on.

Vähän sinne päin alkanu itekki tekeen. Kynpin sarjoja.

Ei satu niveliinkään, kun aina ole vääntämässä jotain ykkösiä tai kolomosia.

Minulle opetettiin jo "uran" alkupuolella...joskus 2006, että työnantajalta pitää varastaa kaikki mahdollinen, koska ei se mitään vapaaehtoisestikaan anna.

Aina lomat optimoiden kun mahdollista pyhien ympärille ymsjneetc.
Joo, joissain asioissa kyllä tulee mentyä firma edellä, mut just näissä omaan työssäjaksamiseen liittyvissä jutuissa en oo jaksanu yhtään enää surra, että tuleeko ylim. lomapäiviä tai että kehtaako olla saikulla, jos on kipee.

Oliko se @punaniska vai kuka joka haaveili niistä kivistä.

tollasta hiekoitussepeliä. https://fi.wikipedia.org/wiki/Hajar_al_hubla tossa on sit jo ihan oikeita perustuskiviä. Ceasarin ajoilta jo siirrelty kätösin 1000 tonnisia murkuloita.

"

Suurin veistetty kivi

Samasta kaivoksesta löydettiin toinen monoliitti vasta 90-luvulla. Sen painoksi on arvioitu 1,214 tonnia ja vielä suurempi mitoiltaan kuin tunnettu raskaana olevan naisen kivi. Arvioidut mitat ovat:
20m x 4.5m x 4,5m
Suurimman ihmetyksen aiheuttaa, kuinka muut kivet on kyetty kuljettamaan kilometrin päähän temppelialueelle ja nostamaan siellä 11 metrin korkeuteen."

Max on varmaan heräillyt pahemmistaki paikoista? 😁
Jostain Puuppolasta heräsin kerran pieneen hämmästykseen, kun joku saatanan iso tanskandogi nuuhki munia. Muut tarinat ei kestä päivänvaloa.

Talon emäntä oli mukava, eikä koittanu kahlita tai laittaa mitään suristinta persiiseen, että ehkä pääs helpommalla mitä Alician käsittelyssä.

Suosittelen muuten lukemaan TestoTimon ketjua.

”Timol on muita menoi, ni me treenataa tääl kommuunis..mä tein eilen neljä sarjaa kyykkyy failuree, melkee pyörryin ku oli nii heikko olo täst ripulista..mä olin pilves syöny vahingos purkkapaketin, sillee et mä olin nielly ne kaikki.. mut ei täs mitää kaikki hyvi kaikki hyvi, tänää treenataa hauiksii ja olkapäitä.”

Mites arnoldin kuusimetsä etenee?

Täytyy myöntää, että vaikka koko metikköä aina vähän epäillyt, hyvä ohjelmahan se prkl on.

Vähän sinne päin alkanu itekki tekeen. Kynpin sarjoja.

Ei satu niveliinkään, kun aina ole vääntämässä jotain ykkösiä tai kolomosia.

Tosi hyvin, kiitos kysymästä!. Erittäin mieluisa ohjelma. Ei tee mieli vaihtaa. Täytyy pitää mielessä mitää haluaa ja tavoittelee. Ittellä toi kamppailu pääintressi. Se että löis lujaa ja ehkä tärkeimpänä se että näyttäis raamikkaalta ja lihaksikkaalta. Ykköstuloksilla ei mittään väliä, enkä niitä ees kokeile. Kympin sarjat mielekkäitä, eikä niitäkään tuu tehtyä niin että silmät vuotaa verta. Fiiliksen mukaan. Ei kyllä pysty kolmea treeniä viikossa vetämään sarjoja loppuun. Oli tossa nukkumisen kaa ongelmia kun piti käydä illat/yöt panemassa niin pysty tekemään yhden kovan treenin viikkoon ja kaks kevyttä. Nyt nukkuminen jees niin pystyy kahteen kovaan treeniin ja yks kevyt. Eli jos ei jaksa tai ei huvita rikkoa itseä, niin pumppailen 50-80% maksimisarjapainoista. Kunhan tulee tehtyä. Mun filosofia on että mikä tahansa treeni on parempi kuin ei treeniä ollenkaan. Toisinaan on motia ja energiaa niin sitten kovia sarjoja. Työpäivän aikana treeni on aika rikkonainen, saatan tehdä aamupäivällä kyykky, penkki leuat ja iltapäivällä loput. Mutta aina on tullu päivän aikana ohjelma tehtyä ma ke pe. Nyt lähdi kahdeksas kuukausi tätä, ilman taukoja. Ja tosi hyvin on tullu tuloksia! Oma paino noussut, peilikuva muuttunut ihan älyttömästi, hartiaa tullu. Sarjapainot noussu. Reidet kasvanu. Uskomatonta mitenkä voi kehittyä tällä ikää! Tosin ennen tätä vuosien bodaamattomuus, lisäks prodet, kreatiinit + muu safka kuntoon. Nytte tarkoitus jatkaa samaa mutta kiristellä kesää kohden.

Edit, niin ja käyn tietysti 3x vko kamppailusalilla. 2x yleensä ohjaan itte, joskus treenaan ja 1x sparritreenit mikä on kova. Bodaan sillai että näihin jää energiaa.

Joo, joissain asioissa kyllä tulee mentyä firma edellä, mut just näissä omaan työssäjaksamiseen liittyvissä jutuissa en oo jaksanu yhtään enää surra, että tuleeko ylim. lomapäiviä tai että kehtaako olla saikulla, jos on kipee.

toisaalta, mikään, tai ainakaan lähes mikään, ei harmistuta niin paljoa kun se kun työmaalla on tilanne päällä kun olen lomalla ja pitäisi osata puhelimessa ratkaista onkelmia, lomalla!

sen tähären mitä vähemmän lomalla, sen parempi työssä jakaminen Minulla

Aliisan seurassa ei varmaan uskaltaisi humaltua :unsure:

Heräilisin joku koiranaamari päässä ristiinnaulittuna..

Teidän pitäisi kyllä luovuttaa henkilökohtaisen taskupuhelimen puhelinnumero Aliisalle niin saisit paljon tekstiviestejä!

erittäin erroottissävytteisiä

Olen humala curious.

Tavallaan kauhiasti kiinnostaisi joskus jäsen Maxin ohjeistuksella vetästä esimerkiksi jotain piimän ja viinan sekoituksia.
Kaverini oli saanut vittuilusyntymäpäivälahjaksi pullon Gambinaa.

Näytin hänelle ig:stä sen gambina-piimä drinkin ja ehdotin että pitäisikö jonkun saunaillan yhteydessä kokeilla.

Jäi harkintaan.

toisaalta, mikään, tai ainakaan lähes mikään, ei harmistuta niin paljoa kun se kun työmaalla on tilanne päällä kun olen lomalla ja pitäisi osata puhelimessa ratkaista onkelmia, lomalla!

sen tähären mitä vähemmän lomalla, sen parempi työssä jakaminen Minulla
Teillä on töiden organisointi ja osaamisen jakaminen perseellään, jos hommat ei hoidu paikalla olevien toimesta, vaan lomalaiset joutuu lomillaan ratkoon työpaikan ongelmia..

Ja ehkä ne hommat lähtis siitä muuttuunkin, kun et vastais puhelimeen lomalta, niin ois työmaalla pakko keksiä joku muu ratkaisu hommien hoitamiseksi.

Teillä on töiden organisointi ja osaamisen jakaminen perseellään,

senmoista se on

jos esimerkiksi Minä olen, että ratkaisen ongelman meni siihen sitten tunti tai kymmenen, mutta ei ole varaa luovuttaa

joku muu saattaa luovuttaa tunnin jälkeen

Tosi hyvin, kiitos kysymästä!. Erittäin mieluisa ohjelma. Ei tee mieli vaihtaa. Täytyy pitää mielessä mitää haluaa ja tavoittelee. Ittellä toi kamppailu pääintressi. Se että löis lujaa ja ehkä tärkeimpänä se että näyttäis raamikkaalta ja lihaksikkaalta. Ykköstuloksilla ei mittään väliä, enkä niitä ees kokeile. Kympin sarjat mielekkäitä, eikä niitäkään tuu tehtyä niin että silmät vuotaa verta. Fiiliksen mukaan. Ei kyllä pysty kolmea treeniä viikossa vetämään sarjoja loppuun. Oli tossa nukkumisen kaa ongelmia kun piti käydä illat/yöt panemassa niin pysty tekemään yhden kovan treenin viikkoon ja kaks kevyttä. Nyt nukkuminen jees niin pystyy kahteen kovaan treeniin ja yks kevyt. Eli jos ei jaksa tai ei huvita rikkoa itseä, niin pumppailen 50-80% maksimisarjapainoista. Kunhan tulee tehtyä. Mun filosofia on että mikä tahansa treeni on parempi kuin ei treeniä ollenkaan. Toisinaan on motia ja energiaa niin sitten kovia sarjoja. Työpäivän aikana treeni on aika rikkonainen, saatan tehdä aamupäivällä kyykky, penkki leuat ja iltapäivällä loput. Mutta aina on tullu päivän aikana ohjelma tehtyä ma ke pe. Nyt lähdi kahdeksas kuukausi tätä, ilman taukoja. Ja tosi hyvin on tullu tuloksia! Oma paino noussut, peilikuva muuttunut ihan älyttömästi, hartiaa tullu. Sarjapainot noussu. Reidet kasvanu. Uskomatonta mitenkä voi kehittyä tällä ikää! Tosin ennen tätä vuosien bodaamattomuus, lisäks prodet, kreatiinit + muu safka kuntoon. Nytte tarkoitus jatkaa samaa mutta kiristellä kesää kohden.

Edit, niin ja käyn tietysti 3x vko kamppailusalilla. 2x yleensä ohjaan itte, joskus treenaan ja 1x sparritreenit mikä on kova. Bodaan sillai että näihin jää energiaa.
Oletteko alan miehenä tehneet erikseen kegeltreeniä.

View: https://www.instagram.com/reel/C2ZIoUesRqM/?igsh=MTYwaW02MzcyMzRmaQ==

Back
Ylös Bottom