Vir Aeternus
VIP
Aamupalaks mukkispekkis, eli kuus munaa scrambled ja paketti halvinta pekonia. Avot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toinen aamupala. Ekaks oli vaan vettä ja kahvia ja liikuntaa, nyt syötiin ja pian töihin.Mikä aamupala kun lounaskin jo syöty ja pian välipalan aika, että jaksaa lähteä salille
Laittakaa joku ny tissit vaikkei oo perjantai. Liikaa politiikkaa.
Hirveetä olla mukana jossain hommassa, missä ympäröivät ihmiset on idiootteja, eivätkä ole ollenkaan samalla aaltopituudella.
View: https://www.instagram.com/p/CzMHycKMpoe/?utm_source=ig_web_copy_link
Tunnistan itseni tilanteesta hyvin vahvasti.
Usein tulee todettua, että teen asiat nopeiten yksin.
Muiden "apu" lähinnä ahdistaa, kun eivät ole ollenkaan samalla aaltopituudella.
Ja maksutapoina oli käytössä?![]()
Varastopäällikkö Samuli Eskuri, 31, vetää iltaisin kumihanskat käteen ja alkaa sokeroida: ”Haluan rikkoa ennakkoluuloja”
Sokerointi on luonnonmukainen karvanpoistomenetelmä, jonka kiinnostus on nousussa. Helsinkiläinen Samuli Eskuri tekee sokerointia päivätyönsä ohessa.yle.fi
Samuli on nyt asian ytimessä. Hyvä samuli
Pitäiskö itekkin ottaa mallia ja päivätöiden ohessa alkais sokeroida tässä autotallissa. Itellä kyllä palveluun pääsykriteeriksi 18-40v hyväkuntoinen, bmi >25 omaava syntymässä naiseksi todettu ja naisena pysynyt henkilö. Karvan määrällä ei väliä kun ne siinä tiimellyksessä lähtee veks.
No jos kerran toivotaan, niin laitetaan tiskiin sitten. Tokikaan en siis kuvittele itseäni Kyriakosmaiseksi adonikseksi, mutta tissi on tissi ja huppari päällä iso.Kyllä toivotaan, keskustelu lähti perjantaina tervehenkiseen heteroseksuaaliseen Kyriakos-Werner Günthör miesvartalon ihailuun, mutta sitten jotenkin harhaantui epäolennaiseen.
Mun pitää vielä purra kynsiä jonkun aikaa että erottuu edes siitin mahan alta. Mut kyl tää tästä, fläsää on helpompi poltella kuin rakentaa musklea.Kyllä se tissi on miestissikin. Minun miestisseistä erottuu viuhkat jo, joka oli itseasiassa kovin kiva asia.
Ja ylärajaa ei ole?bmi >25
Eilenköhän se oli kun näin jonkun tiktok-viteon jossa hiluksin mittarissa noin 920k![]()
Markon, 42, Corollan mittarissa on 850 000 kilometriä ja se saa näkyä – "Liikkuva legenda maailmallakin"
Marko Hietalan vuosimallin 1986 Corolla kerää katseita liikenteessä. Mittarissa on jo liki 850 000 kilometriä ja tavoitteena vähintään miljoona.www.lansivayla.fi
Just olin naureskelemassa, että pitäskö noi matikan symbolit jättää ny vaan käyttämättä, kun kukaan saa niitä oikein päin :DJa ylärajaa ei ole?
Ja ylärajaa ei ole?
Just olin naureskelemassa, että pitäskö noi matikan symbolit jättää ny vaan käyttämättä, kun kukaan saa niitä oikein päin :D
Mutta 25-30 on jeba. Eli >25 mutta myös <30.Just olin naureskelemassa, että pitäskö noi matikan symbolit jättää ny vaan käyttämättä, kun kukaan saa niitä oikein päin :D