Meinaakko tehä elämässäs täyskäännöksen 360 astetta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Synnin tiellä, mutta seuraavassa risteyksessä voisi valita suunnan joka sisältää vähemmän stringeissä keikistelevien nahka-keijjojen kuvien jakamista.Kehotan Lissua jatkamaan valitsemallaan linjalla, eli raskaasti synnin tiellä.
Kehotan Lissua jatkamaan valitsemallaan linjalla, eli raskaasti synnin tiellä.
![]()
Seuraavassa risteyksessä vähemmän stringeissä keikistelevien nahka-keijjojen kuvien jakamista.
![]()
Meinaakko tehä elämässäs täyskäännöksen 360 astetta.
Lissun keittiössä.
On vähän sellainen fiilis että tuon linkin avaaminen on melkoinen riski.
Juuri tuon, sopii minulle. Muilla ihmisillä tosin tuntuu olevan painetta tehdä muutoksia elämääni.
Varattu tuttavani mm. suunnitteli alkavansa minulle wingwomaniksi.
A: "Ei tartte, kiitos."
T: "Voisin ladata Tinderin sinun puolesta ja esikatsella sieltä sulle tarjontaa".
A: "Epäilen, että tuo idea ei tule saamaan kannatusta kotonasi."
T: "Itse asiassa, voisin kyllä käydä niillä treffeilläkin sinun puolesta!!!"
A: "Minä saatan olla sinkku, mutta en ihan niin sinkku, kuin te varatut olette!!!".![]()
Max on näppäillyt vähän lisää koodia.Minä tietysti olin heti innolla avaamassa, mutta videota ei kuulemma voi näyttää ☹
Max on näppäillyt vähän lisää koodia.
Minä tietysti olin heti innolla avaamassa, mutta videota ei kuulemma voi näyttää ☹
On semmonen trio että Sylvillä alkoi pyöriä sukat jaloissa.Danny, Frederik ja Erkki Liikanen maikkarilla. Ainakin 1/3 tekarit confirmed![]()
Olis vähä iso kuumotus kyllä alkaa väsäileen tinderin kans jos jo parisuhteessa. Tiedä vaikka mätsäis vahingossa vaimonsa kanssa
Olis vähä iso kuumotus kyllä alkaa väsäileen tinderin kans jos jo parisuhteessa. Tiedä vaikka mätsäis vahingossa vaimonsa kanssa