Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kehotan Lissua jatkamaan valitsemallaan linjalla, eli raskaasti synnin tiellä.
the-joys-of-the-internet

:unsure:

Seuraavassa risteyksessä vähemmän stringeissä keikistelevien nahka-keijjojen kuvien jakamista.
on-earth-as-cdb7570069.jpg

😳

Meinaakko tehä elämässäs täyskäännöksen 360 astetta.

Juuri tuon, sopii minulle. Muilla ihmisillä tosin tuntuu olevan painetta tehdä muutoksia elämääni.

Varattu tuttavani mm. suunnitteli alkavansa minulle wingwomaniksi.

A: "Ei tartte, kiitos."

T: "Voisin ladata Tinderin sinun puolesta ja esikatsella sieltä sulle tarjontaa".

A: "Epäilen, että tuo idea ei tule saamaan kannatusta kotonasi."

T: "Itse asiassa, voisin kyllä käydä niillä treffeilläkin sinun puolesta!!!" 😜

A: "Minä saatan olla sinkku, mutta en ihan niin sinkku, kuin te varatut olette!!!".
😅

Viimeksi muokattu:
Juuri tuon, sopii minulle. Muilla ihmisillä tosin tuntuu olevan painetta tehdä muutoksia elämääni.

Varattu tuttavani mm. suunnitteli alkavansa minulle wingwomaniksi.

A: "Ei tartte, kiitos."

T: "Voisin ladata Tinderin sinun puolesta ja esikatsella sieltä sulle tarjontaa".

A: "Epäilen, että tuo idea ei tule saamaan kannatusta kotonasi."

T: "Itse asiassa, voisin kyllä käydä niillä treffeilläkin sinun puolesta!!!" 😜

A: "Minä saatan olla sinkku, mutta en ihan niin sinkku, kuin te varatut olette!!!".
😅

Eikös varatut naiset oo siellä muutenkin. Ihan vaan utelaisuuttaan että ketä muita siellä on?

Max on näppäillyt vähän lisää koodia.

😮‍💨

Minä tietysti olin heti innolla avaamassa, mutta videota ei kuulemma voi näyttää ☹

Korvaukseksi voit katsella, kun joku muu tekee 🇮🇹-ruokaa.

Kakkossivulla on video pastan pyörittelystä. Niin, että teoriassa sitten itsekin osaa, vaikka ei tulisikaan tehtyä. Mutta on opiskeltu.

View: https://www.instagram.com/p/CqEHLuPoLjQ/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

View: https://www.instagram.com/p/CZz4GnlKZ2c/?utm_source=ig_web_copy_link

Back
Ylös Bottom